تاریخ: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۲:۱۳
بازدید: ۲۲۵
کد خبر: ۳۳۲۷۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

می متالز - ناصر نقی زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر طی پیامی سال نو را تبریک گفت.
پیام نوروزی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

به گزارش می متالز، متن پیام نوروزی مدیرعامل گل گهر به شرح ذیل است:

حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه ای از قدرت لایزال الهی است به تمامی همکاران عزیز و سختکوشم درخانواده بزرگ گل گهر، هم میهنان عزیز، هم استانی های گرانقدر و شهروندان فهیم سیرجانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

در سالی که گذشت این مجموعه تلاش کرد در راستای عمل به سخنان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و اجرای شعار «حمایت از کالای ایرانی» به بزرگترین تولید کننده کنستانتره و گندله کشور و یکی از موفق ترین مجموعه ها در منطقه خاورمیانه تبدیل شود.

خدای متعال را شاکریم در دولت تدبیر و امید با حمایت ریاست محترم جمهور بار دیگر توانستیم با درایت سهامداران گرانقدر، حمایت اعضای محترم هیات مدیره و همت و تلاش همه معاونین، مدیران و کارکنان شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و پیمانکاران، با پایداری و وفاداری به ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وهمراه با مسوولین پرتلاش در راه توسعه و پیشرفت کشورمان محکم تر واستوارتر گام برداریم.

 بدون شک گام های ماندگاری که توسط شرکت گل گهر در عرصه های گوناگون برداشته شده نقطه عطفی در مسیر شکوفایی صنایع معدنی و فلزی این دیار خواهد بود.

 از زحمات، تلاش ها و پشتکار همه عزیزان و همکارانم در کسب موفقیت های مهم در سال گذشته سپاسگزارم و رجاء واثق دارم که با همدلی و همکاری بیشتر، روزهای بسیار درخشانی پیش رو خواهیم داشت.

 اینجانب ضمن تبریک این ایام، برای همه شما عزیزان شادی، کامیابی، آسایش و آرامش در سایه خون شهیدان را آرزو دارم.

ناصر تقی زاده 
مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

عناوین برگزیده