تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۳:۴۱
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۳۳۲۹۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
نماینده مردم سراب در مجلس؛

باید معادن کشور سریعا مورد بهره برداری قرار گیرد/ مبادله قرارداد و موافقتنامه اجرایی آلومینای سراب

می متالز - نماینده مردم سراب در مجلس، توجه به رونق تولید در آذربایجان شرقی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به اینکه نیازهای آلومینای کشور وارداتی است، برای رونق تولید و عمل به دستور رهبری باید معادن ما مخصوصا مس و آلومینا سریعا مورد بهره بردای قرار گیرد.
باید معادن کشور سریعا مورد بهره برداری قرار گیرد/ مبادله قرارداد و موافقتنامه اجرایی آلومینای سراب

به گزارش می متالز، یوسف داوودی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «رونق تولید»، این عنوان را بهترین شعار برای این سال دانست و گفت: اگر این امر محقق شود، در واقع هم مشکل بیکاری و هم مشکل تورم و گرانی مهار می‌شود چراکه کارگاه‌های تولیدی هرچقدر افزایش یابد، همانقدر وابستگی کاهش یافته و مشکلات اقتصادی کاهش می‌یابد.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی توجه به رونق تولید در آذربایجان شرقی را مورد تاکید قرار داد و افزود: با توجه به اینکه نیازهای آلومینای کشور وارداتی است، برای رونق تولید و عمل به دستور رهبری باید معادن ما مخصوصاً مس و آلومینا سریعاً مورد بهره بردای قرار گیرد. خوشبختانه برای آلومینای سراب قرارداد و موافقتنامه اجرایی مبادله شده و تلاش می‌کنیم قویاً پیش رفته و به مرحله تولید برسد.

داودی با تاکید بر اینکه بیش از یک میلیون تن نیاز آلومینای ما از خارج تأمین می‌شود، اضافه کرد: باید با آغاز بهره برداری از تولید آلومینای سراب، جلوی خروج این حجم از ارز گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه رونق تولید چرخه اقتصاد کشور را به چرخش در می‌آورد، خاطر نشان کرد: باید در این زمینه هم قوه مقننه و هم قوه مجریه دست به دست هم داده موانع تولید را برطرف کنند.

عناوین برگزیده