تاریخ: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۴۸
بازدید: ۱۳۷
کد خبر: ۳۳۳۷۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

همکاری و همدلی مردم راه را برای عبور از مشکلات هموار می کند

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: وفاق و همدلی بین تشکل‌های مردم‌نهاد و مسئولین دولتی راه گشای عبور از مشکلات است.
همکاری و همدلی مردم راه را برای عبور از مشکلات هموار می کند

به گزارش می متالز، محسن دارابی؛ رییس سازمان صنعت و تجارت استان کرمانشاه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته دستگاه‌های اجرایی در تنظیم بازار شب عید و نظارت و بازرسی از کالا‌های اساسی و اقلام ضروری گفت: در سال گذشته ۳۲ جلسه کارگروه تنظیم بازار با ۲۲۳ مصوبه تشکیل شد که مهم‌ترین دستاورد آن این بود که از یک استان گران‌قیمت به رده دهم کشوری ازلحاظ قیمت‌ها قرار بگیریم.

وی افزود: این بدین معنی است که مجموعه اقدامات کارگروه تنظیم بازار با تشریک‌مساعی و هم‌افزایی توانسته شرایط بهتری را برای استان رقم بزند، هرچند تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

 دارابی در ادامه تأکید کرد: در جریان وقوع سیل در استان و همچنین استان‌های مجاور شاهد همکاری و همدلی مردم و مسئولین بودیم که همین وفاق و همدلی راه گشای عبور از این مشکلات شد.

وی در ادامه افزود: در حوادث اخیر اتاق اصناف، تشکل‌ها، بازاریان و تجار کمک‌های زیادی را به سیل‌زده‌ها کردند که به‌عنوان نمونه بیش از ۲۷ کامیون اجناس و اقلام ضروری به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

عرضه ۸۱۷ تن پرتقال و ۵۷۸ تن سیب باقیمت مصوب، افزایش تعداد عاملان توزیع میوه در سطح استان نسبت به سال گذشته، افزایش کیفیت میوه نسبت به سال گذشته، نظارت بیشتر بر توزیع میوه، پایین‌تر بودن قیمت میوه نسبت به قیمت سایر استان‌های کشور از عمده اقدامات ستاد تنظیم بازار در سال گذشته بود.

عناوین برگزیده