تاریخ: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۵۰
بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۳۳۳۹۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مهندس محسن دارابی:

۵۷۷ مورد از ۱۰۵۰ واحد صنعتی استان کرمانشاه کاملا فعال هستند

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، با اشاره به وجود ۱۰۵۰ واحد صنعتی در استان کرمانشاه، اظهار کرد: از این تعداد ۵۷۷ واحد فعال است.
۵۷۷ مورد از ۱۰۵۰ واحد صنعتی استان کرمانشاه کاملا فعال هستند

به گزارش می متالز، محسن دارابی در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت برگزار شد،ادامه داد: ۲۹۶ واحد غیر فعال داریم که برای ۱۱۰ مورد از آنها هیچ کاری نمی‌توان انجام داد اما ۱۸۶ واحد دیگر در برنامه فعال سازی قرار دارند.

رئیس سازمان صنعت معدن تجارت استان کرمانشاه از وجود ۱۷۷ واحد صنعتی نیمه فعال در استان هم خبر داد و عنوان کرد: یکی از اولویت های اساسی ما رسیدگی به وضعیت این ۱۷۷ واحد است.

وی با اشاره به ۱۰، دوازده پروژه مهم و راکد استان از جمله اسیدسیتریک، پنیر غرب، بیستون تامین و ... نیز که به نمادی برای رکود صنعت استان تبدیل شدند، گفت: با جدیت پیگیری وضعیت این واحدها هستیم.

دارابی همچنین از پیگیری برای تکمیل کردن پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد در استان خبر داد و اظهار کرد: برای بازسازی و نوسازی صنایع و همچنین تامین سرمایه در گردش واحدها نیز برنامه داریم.

وی در ادامه از برگزاری ۱۱۶ جلسه ستاد تسهیل در استان در سال گذشته خبر داد و عنوان کرد:این جلسات ۶۷۶ مصوبه داشت که بیش از ۵۵ درصد مصوبات آنها اجرایی شده است.

به گفته رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه، بیش از ۵۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل مربوط به بانکها بوده است.

عناوین برگزیده