تاریخ: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۲۲
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۳۳۴۷۹
سرویس خبر : انرژی

نقش آفرینی موثر شرکت‌های پتروشیمی در کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان

می متالز - نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی از نقش و کمک تمامی شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه برای کمک به مهار سیل و همچنین سیل زدگان تقدیر کرد.
نقش آفرینی موثر شرکت‌های پتروشیمی در کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان

به گزارش می متالز، علی گلمرادی، نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمک‌های مردمی و همچنین کمک‌های شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه برای مهار سیل در ماهشهر قابل توجه بوده است، گفت: شاهد بودم که شرکت‌های نفتی و پتروشیمی بر اساس توان خود پای کار هستند و به رفع مشکلات و مهار سیل در این منطقه کمک می‌کنند.

وی افزود: با تعامل و هماهنگی شکل گرفته، نقش شرکت‌های نفتی و پتروشیمی برای حل بحران سیل در منطقه ماهشهر بسیار محسوس است و این شرکت‌ها هم اکنون بسیاری از نیازهای مردم منطقه را برآورده کرده‌اند.

گلمرادی تصریح کرد: با وقوع سیل و بروز بحران در مناطقی از کشور با هماهنگی فرمانداری شهرستان بندرماهشهر، تاکنون نیازهای لجستیک و ماشین‌آلات اعلام شده توسط ستاد مدیریت بحران شهرستان و استان، از منابع داخلی شرکت‌های پتروشیمی و از طریق تامین آن از منابع بیرونی، انجام شده است.

نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شرکت‌های پتروشیمی با همکاری ستاد مدیریت بحران به جمع‌آوری وارسال کمک به هموطنان سیل‌زده، برپایی موکب برای طبخ و توزیع غذای گرم و واریز کمک‌های نقدی و غیرنقدی و تامین ماشین‌آلات برای کمک به مناطق سیل‌زده اقدام کردند که از همه آنها قدردانی می‌کنیم.

منبع: نیپنا
عناوین برگزیده