تاریخ: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۲۲
بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۳۳۶۵۱
سرویس خبر : انرژی
رئیس ترابری شرکت ملی حفاری ایران:

اختصاص ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات برای استحکام‌ بخشی سیل‌بند منطقه عین 2

می متالز - رئیس ترابری مدیریت خدمات شرکت ملی حفاری ایران از اختصاص ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و ویژه برای استحکام‌بخشی و افزایش ارتفاع سیل‌بند منطقه عین 2 اهواز از سوی این اداره کل خبر داد.
اختصاص ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات برای استحکام‌ بخشی سیل‌بند منطقه عین 2

به گزارش می متالز، محسن شیخ‌پور در توضیح این مطلب گفت: به دنبال اعلام ستاد بحران استان خوزستان و دستور مدیرعامل، این اداره کل با هماهنگی مدیریت خدمات شرکت در اسرع وقت نسبت به تامین و اعزام تجهیزات لازم به منطقه اقدام کرد.

وی افزود: در این ارتباط ۳۵ دستگاه کمپرسی، 6 دستگاه بیل مکانیکی، پنج دستگاه لودر، دو دستگاه تانکرسوخت، ۱۵ دستگاه خودرو سبک کمک‌دار و همچنین غلتک، گریدر، بولدوزر، آمبولانس، کمرشکن، جین پل، تندم و گروه تعمیرات در منطقه مستقر شد.

رئیس ترابری مدیریت خدمات شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به شرایط خاص عین 2 و عبور خودروهای سنگین اظهار کرد: همسو با این تجهیزات دو گروه از بازرسی تصادفات و تخلفات و بازرسی مهندسی جاده نیز در منطقه پیش‌گفته استقرار یافتند.

رئیس ترابری شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه بیش از 3 هزار و 500 متر از پروژه استحکام‌بخشی به سیل‌بند عین 2 به این شرکت واگذار شده است، گفت: هم‌اکنون نزدیک به ۸۰ نفر از کارکنان این اداره کل و نیروهای پیمانکاران طرف قرارداد به طور شبانه‌روزی در حال فعالیت در این منطقه هستند و بخش قابل توجهی از کار انجام شده است.

عناوین برگزیده