تاریخ: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۲۱
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۳۳۸۵۸
سرویس خبر : انرژی
در بازدید از محل اسکان سیل‌زدگان روستاهای بخش الهایی

صنعت نفت تا عادی شدن شرایط در کنار مردم خواهد بود

می متالز - مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در بازدید از پایگاه سلامت بهداشت روانی - اجتماعی این شرکت در بخش الهایی استان خوزستان گفت: صنعت نفت تا عادی شدن شرایط در کنار مردم خواهد بود.
صنعت نفت تا عادی شدن شرایط در کنار مردم خواهد بود

به گزارش می متالز، احمد محمدی دیروز (سه‌شنبه، ۲۷ فروردین‌ماه) ضمن بازدید از محل اسکان سیل‌زدگان روستاهای بخش الهایی افزود: این بازدید با هدف نظارت بر فعالیت پایگاه سلامت بهداشت روانی - اجتماعی این شرکت که در این مکان دایر شده است، انجام شد.

وی با قدردانی از تلاش همه دست‌درکاران و به‌ویژه خانواده بزرگ صنعت نفت که در این مکان به مردم سیل‌زده خدمت‌رسانی می‌کنند، گفت: صنعت نفت تا عادی شدن شرایط در کنار مردم خواهد بود.

وی اظهار کرد: خدمات پایگاه سلامت بهداشت روانی - اجتماعی مناطق نفت‌خیز جنوب و کادر درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز سبب شور و نشاط به‌ویژه در کودکان شده است و امیدواریم گوشه‌ای از آلام این مردم تسکین یابد.

بر اساس این گزارش، پایگاه سلامت بهداشت روانی - اجتماعی خانواده با هدف کاهش فشارهای روانی ناشی از حادثه سیل در بین سیل‌زدگان بخش الهایی راه‌اندازی شد.

در این پایگاه روزانه دو گروه ۱۰ نفره از کارشناسان مددکاری اجتماعی، امور بانوان و امور ورزش خدماتی در حوزه بازی‌درمانی، کتابخوانی، ورزش و خدمات مشاوره به سیل‌زدگان ارائه می‌دهند.

عناوین برگزیده