تاریخ: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۱۷
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۳۳۹۸۴
سرویس خبر : انرژی

بازدید مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی از مناطق سیل زده خوزستان

می متالز - با دستور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، قنبری با حضور در خوزستان و بازدید از مناطق آسیب دیده از سیل، در جریان روند امدادرسانی شرکت های پتروشیمی با محوریت فرماندهی ارشد مدیریت بحران این منطقه قرار گرفت.
بازدید مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی از مناطق سیل زده خوزستان

به گزارش می متالز، اسمعیل قنبری مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، ضمن بازدید از موکب شرکت‌های پتروشیمی، از زحمات همکاران جهادی پتروشیمی تشکر کرد و بر لزوم تأمین نیازمندی ها و استمرار آن تا عادی شدن شرایط تاکیدکرد.

این موکب، از تاریخ ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ با پخت روزانه ۵ هزار پرس غذای گرم برای پوشش بخشی از نیازمندیهای مردم مناطق سیل زده مشغول فعالیت بوده است و فعالیت خود را بصورت مداوم ادامه می‌دهد.

 قنبری ضمن بازدید از رودخانه جراحی، کانال هدامه و مرکز جمع آوری کمکهای شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه جهت ارسال به مناطق آسیب دیده، در جلسه با فرماندهی ارشد منطقه و تعدادی از مدیران حاضر شد.

در این جلسه، اطلاعات آخرین وضعیت اقدام های انجام شده در خصوص حفظ و پایداری تولید و کمک رسانی به مناطق آسیب دیده براساس اعلام نیاز استانداری خوزستان و فرمانداری ماهشهر در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت پتروشیمی ارائه شد و نماینده شرکت ملی صنایع پتروشیمی، پیام تشکر معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی را ابلاغ کرد.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این جلسه بر تداوم مدیریت شرایط، تا عادی شدن اوضاع تاکید کرد و در ادامه به همراه هیاتی از مدیران و روسای سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از مناطق کوت عبدالله، کوت امیر اهواز و محدوده آب جنوب شرق بازدید کرد.

وی در ادامه، ضمن ارزیابی میدانی شرایط این مناطق، در جلسه دیگری با حضور مدیر عامل آب جنوب شرق حاضر شد . یکی از اهداف این جلسه که با حضور مدیران عامل شرکت های پتروشیمی فجر بندر امام و سازمان منطقه ویژه برگزار شد، هماهنگی جهت تداوم تامین آب و کاهش آسیب پذیری تاسیسات آب جنوب شرق بود.

در کنار کارهای انجام شده برای کمک به مناطق درگیر سیل اخیر، یکی از مهم‌ترین اقدامات موثر فرماندهی ارشد منطقه، پشتیبانی فنی و تدارکاتی از شرکت آب جنوب شرق برای تامین و ارسال آب مورد نیاز به شهرهای بندر امام، ماهشهر، هندیجان و شرکت‌های پتروشیمی بوده است.

با توجه به اینکه شرایط فوق العاده در استان خوزستان کماکان ادامه دارد اقدامات منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز تا اعلام شرایط عادی تداوم خواهد داشت.

منبع: نیپنا
عناوین برگزیده