تاریخ: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۳:۳۰
بازدید: ۱۵۹۹
کد خبر: ۳۳۹۹۵
می متالز - شرکت مادر تخصصی (هلدینگ) توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) در هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست که از تاریخ 24 تا 27 فروردین 1398 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد حضوری فعال داشت. مقامات مختلفی از این نمایشگاه و غرفه میدکو بازدید کردند از جمله دکتر عیسی کلانتری (رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران) و دکتر معصومه ابتکار (مشاور رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و رئیس سابق سازمان حفاظت محیط زیست). ایشان از نزدیک در جریان دستاوردهای زیست محیطی این هلدینگ معظم قرار گرفتند.
حضور سبز و فعال هلدینگ میدکو در هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست + گزارش تصویری

به گزارش می متالز، دکتر مجید نامه گشای فرد - مدیر توسعه مدیریت هلدینگ میدکو - در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست به خبرنگار «می متالز» گفت: میدکو از بدو تاسیس همواره به مسائل زیست محیطی اهمیت داده و آن را یکی از اولویت های برنامه های خود قرار داده است. در این راستا هلدینگ میدکو از ابتدا نسبت به استقرار استانداردهای بین المللی مربوطه شامل ایزو ۹۰۰۱، ۱۴۰۰۱ و ۱۸۰۰۱ نیز اقدام نموده است.

روز 25 فروردین 1398، دکتر عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران از غرفه هلدینگ میدکو بازدید کرد و در جریان پروژه های اجرایی این شرکت مادر تخصصی قرار گرفت. در این بازدید دکتر علی اصغر پورمند به تشریح دستاوردهای زیست محیطی میدکو از جمله پروژه های CDQ زرند کرمان و  بایو تانک لیچینگ بابک مس ایرانیان پرداخت.

روز 26 فروردین 1398، در غرفه هلدینگ میدکو طی صبح و بعد از ظهر 2 کارگاه معرفی و آموزشی در ارتباط با «پروژه خاموش سازی کک به روش خشک» توسط شرکت فولاد زرند ایرانیان؛ مجتمع کک سازی و پالایشگاه و «تولید کاتد مس به روش بایو تانک لیچینگ» توسط شرکت بابک مس ایرانیان برگزار شد (فایل های ارائه شده در این کارگاه ها را در انتهای خبر از قسمت دانلود دریافت نمایید).

 در روز 27 فروردین 1398 نیز دکتر معصومه ابتکار، مشاور رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و رئیس سابق سازمان حفاظت محیط زیست از غرفه هلدینگ میدکو بازدید و در جریان فعالیت ها و دستاوردهای این هلدینگ معظم قرار گرفت.

 

منبع: می متالز