تاریخ: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۳۹
بازدید: ۲۳۱
کد خبر: ۳۴۵۵۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیشرفت۷۲ درصدی فولادسازی سفیددشت

می متالز - ساخت طرح فولاد سازی سفید دشت چهارمحال و بختیاری با۷۲درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.
پیشرفت۷۲ درصدی فولادسازی سفیددشت

به گزارش می متالز، مدیر فولاد کارخانه فولاد سفید دشت گفت: پروژه فولاد سازی سفید دشت با۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی به عنوان پیشتاز پروژه های فولاد سازی در بین مجموعه طرح های فولادی هفتگانه کشور قرار گرفته است.  

محمود ارباب زاده  افزود: این مجتمع در ۳ فاز شامل ساخت واحد احیا مســتقیم، واحد فولادسازی و واحد زیرساخت و جنبی و پشتیبانی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: فــاز نخست (واحــد احیا مســتقیم) بــه عنوان نخستین طرح از مجموع ۷ طرح فولاد استانی کشور به بهره برداری رسید و فــاز دوم این مجتمع (واحد فولادســازی) پس از وقفه چندساله، با حمایت فولاد مبارکه پس از بهره برداری واحد احیای مستقیم آغاز شد. وی افزود: فــاز ســوم این شرکت،شامل ایجاد واحد زیرســاخت، جنبی و پشــتیبانی این شــرکت اســت که وظیفه تأمین زیرســاخت‌های موردنیاز و احداث ســاختمان‌های جنبی موردنیاز واحد احیا و فولادسازی را بر عهده دارد.

ارباب زاده با اشاره به استفاده بهینه از آب در شرکت فولاد سفیددشــت، گفت: برنامه ریزی برای ساخت تصفیه خانه پساب صنعتی و بهداشتی و استفاده از آن به جای اســتفاده از منابع آب شــرب، یکی از اقدامات اجرایی برای کمک به منابع آب کشــور است.

عناوین برگزیده