تاریخ: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۴۶
بازدید: ۲۶۹
کد خبر: ۳۴۵۹۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

پرسنل و کارگران شرکت لوله گستر اسفراین و مجتمع فولاد اسفراین یک روز از حقوق خود را برای کمک سیل زدگان اختصاص دادند

می متالز - پرسنل و کارگران شرکت لوله گستر اسفراین و مجتمع فولاد اسفراین یک روز از حقوق خود را برای کمک به استانهای سیل‌زده کشور اختصاص دادند.
پرسنل و کارگران شرکت لوله گستر اسفراین و مجتمع فولاد اسفراین یک روز از حقوق خود را برای کمک سیل زدگان اختصاص دادند

به گزارش می متالز، پرسنل و کارگران شرکت لوله گستر اسفراین و مجتمع فولاد اسفراین یک روز از حقوق خود را برای کمک به استانهای سیل زده کشور اختصاص دادند. این خبر را «عباس طالبی» عضو شورای اسلامی کار شرکت لوله گستر اسفراین اعلام کرد.

وی در این مورد، گفت: این کار با هماهنگی تشکل‌های کارگری و شوراهای اسلامی کار و همکاری جامعه کارگری استان خراسان شمالی انجام گرفته است. 

طالبی افزود: علاوه بر این، آنها با ایجاد کمپ‌هایی در داخل شهر ، کمک‌های غیرنقدی خود را نیز ارسال خواهند کرد. این اقدام در شرایطی انجام می‌شود که کارگران با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کردند. آنها خود را در گرفتاری‌های مردم منطقه پس از سیل اخیر سهیم می‌دانند.

عضو شورای اسلامی کار شرکت لوله گستر اسفراین، تصریح کرد: همچنین کارگران ۵ شرکت از جمله لوله گستر اسفراین، مجتمع فولاد اسفراین، شرکت سیمان و پتروشیمی بجنورد و شرکت آلومینای ایران(جاجرم ) در خراسان شمالی، یک روز از حقوق خود را به‌جز کمک‌های مصوب هییت مدیره به سیل زدگان اهدا کردند.

عناوین برگزیده