تاریخ: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۰۷
بازدید: ۱۱۴
کد خبر: ۳۴۷۰۳
سرویس خبر : انرژی

توزیع بیش از 2 میلیون لیتر سوخت در مناطق سیل‌زده پلدختر

می متالز - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان، از توزیع 2 میلیون و ۹۳۳ هزار لیتر فرآورده از ابتدای فروردین ماه امسال در بخش‌های مختلف شهرستان پلدختر خبر داد.
توزیع بیش از 2 میلیون لیتر سوخت در مناطق سیل‌زده پلدختر

به گزارش می متالز، پیمان بهرامی در این باره گفت: از رقم ۲۳۹ هزار لیتر مربوط به فرآورده نفت سفید، ۸۷۵ هزار لیتر مربوط به فرآورده نفت‌گاز و یک میلیون و ۸۱۹ هزار لیتر مربوط به فرآورده بنزین بوده است.

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی سازمان هواشناسی استان گفت: قبل از جاری شدن سیل تمهیدات لازم درخصوص استقرار نفتکش‌های حاوی بنزین و نفت سفید در شهرستان پلدختر اتخاذ شد و با توجه به آبگرفتگی ۲ باب از جایگاه‌های عرضه سوخت این شهرستان (دالوند – بابازید)، خوشبختانه با تلاش مضاعف تلاشگران این عرصه، جایگاه چاغروند در همان ساعات اولیه وقوع کماکان در حال فعالیت و ارائه خدمات سوختی به مردم عزیز است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان تصریح کرد: از همان دقایق با حضور به‌موقع در نشست ستاد مدیریت بحران و اتخاذ تدابیر سوخت‌رسانی، روند توزیع سوخت در این مناطق بی‌وقفه و به بهترین نحو ممکن انجام شد.

بهرامی تاکید کرد: با توجه به نگرانی‌های مردم هنگام وقوع سیل از همان دقایق نخست در هیچ جایگاهی در مناطق سیل‌زده کمبود فرآورده سوختی وجود نداشت.

عناوین برگزیده