تاریخ: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۲۶
بازدید: ۸۱
کد خبر: ۳۴۷۲۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام شد؛

رویکردهای "رونق تولید" در بخش معدن و صنایع معدنی؛ اجرای نقشه راه در اولویت

می متالز - وزارت صنعت، معدن و تجارت 7 محور "رونق تولید" طی سال جاری را اعلام کرد. بر این اساس در بخش معدن و صنایع معدنی، رویکردهایی همچون توسعه، احیا معادن کوچک و اجرای نقشه راه معدن را می توان از مهم ترین اولویت های این حوزه نام برد.
رویکردهای "رونق تولید" در بخش معدن و صنایع معدنی؛ اجرای نقشه راه در اولویت

به گزارش می متالز، وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای تحقق «رونق تولید» در سال ۹۸ برنامه‌هایی در ۷ محور و ۳۵ پروژه تدوین کرده است.

 

توسعه معدن و صنایع معدنی

اجرای نقشه راه معدن و صنایع معدنی، پروژه توسعه فعالیت‌های اکتشافی، پروژه احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس به تعداد ۱۵۰ معدن، پروژه تکمیل زنجیره ارزش فلزات اساسی (فولاد، مس و آلومینیوم) و پروژه تجهیز و نوسازی معادن کشور را می توان از برنامه های راهبردی این بخش نام برد.

 

7 محور راهبردی در سال "رونق تولید"

این گزارش می افزاید، وزارت صنعت، معدن و تجارت ۷ محور در زمینه ‌های توسعه تولید و تعمیق ساخت داخل، توسعه صادرات غیر نفتی، توسعه معادن و صنایع معدنی، توسعه فناوری و شرکت‌های دانش بنیان با تغییر رویکرد از مونتاژکاری به نوآوری، مدیریت بازار و ساماندهی لجستیک تجاری، بهبود فضای کسب و کار مرتبط با بخش صنعت، معدن و تجارت و تأمین منابع مالی و توسعه سرمایه گذاری با هدف "رونق تولید" طی سال جاری اعلام کرده است.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده