تاریخ: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۰۰
بازدید: ۲۲۷
کد خبر: ۳۴۸۳۶

بنادر مسافری بندرعباس، قشم و هرمز بازگشایی شد

می متالز - با مساعد شدن شرایط جوی، بنادر مسافری شهید حقانی بندرعباس، قشم و هرمز پس از تعطیلی سه ساعته در شب طوفانی گذشته، از ساعت ۶ صبح امروز باز شد.
بنادر مسافری بندرعباس، قشم و هرمز بازگشایی شد

به گزارش  می متالز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی؛ حمیدرضا محمدحسینی، مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر هرمزگان در این باره اظهار کرد: از نخستین ساعات صبحگاهی امروز (چهارسنبه؛ چهارم اردیبهشت) ترابری مسافران دریایی در بندر شهید حقانی بندرعباس به مقصد بنادر شهید ذاکری قشم و هرمز و بالعکس برقرار است.

محمدحسینی ادامه داد: از ساعت ۲۰شب گذشته تا نزدیکی‌های نیمه شب (ساعت ۲۳) که پایان زمان کاری ناوگان دریایی در مرکز استان هرمزگان است، بنادر مسافری به علت وزش باد شدید و متلاطم شدن دریا، به مدت کمتر از سه ساعت تعطیل شده بودند.

وی بیان کرد: ناوگان مسافری دریایی فعال در مرکز استان هرمزگان شامل ۴۰فروند شناور استاندارد و پیشرفته است که ظرفیتی بالغ بر چهارهزار صندلی دارد.

محمدحسینی افزود: این ناوگان دریایی روزانه از ساعت ۶ صبح تا ۲۳ شب پذیرای مسافران و گردشگران دریایی برای برخورداری از تجربه "سفر ایمن دریایی" به جزایر قشم، هرمز و لارک است.

وی گفت: هموطنان برای اطلاع از شرایط لحظه‌ای وضعیت سفر‌های دریایی در بندر شهید حقانی بندرعباس با سامانه تلفن گویای ۳۱۱۱ (از طریق تلفن ثابت و همراه اول) و ۰۷۶۳۱۱۱ (ایرانسل و سایر اپراتورها) تماس بگیرند.

عناوین برگزیده