تاریخ: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۰۵
بازدید: ۲۱۸
کد خبر: ۳۴۸۳۷
سرویس خبر : انرژی
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان:

جریان گاز مشترکان خانگی گیلان برقرار است

می متالز - مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از شکستگی خط لوله گاز در حریم رودخانه سپیدرود خبر داد و گفت: این موضوع سبب شد تا گاز برخی صنایع را قطع کنیم، اما گازرسانی به مشترکان خانگی به صورت پایدار ادامه دارد.
جریان گاز مشترکان خانگی گیلان برقرار است

به گزارش می متالز، حسین اکبر درباره شکستگی خط لوله گاز در حریم رودخانه سپیدرود گفت: پس از وقوع حادثه در خط اصلی انتقال گاز در محدوده سد سنگر، خط لوله در دو طرف رودخانه مسدود شد بنابراین، هم‌اکنون گاز شهر سنگر و دیگر شهرهای تابعه شهرستان رشت، از سمت رشت و گاز شهرهای شرقی استان گیلان از آستانه اشرفیه تا چابکسر از طرف استان مازندران گازرسانی می‌شود.

وی از قطع گاز جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی، اداره‌ها و برخی صنایع در شرق گیلان خبر داد و افزود: افزون بر محدودیت مصرف برای بخش‌های مختلف شرق استان به جهت پایداری جریان گاز مشترکان خانگی، گاز جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی و چند شهرک صنعتی در استان مازندران نیز برای تامین گاز 350 هزار مشترک گیلانی قطع شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه اولویت شرکت گاز، برقرار ماندن گاز مشترکان خانگی است، ادامه داد: اکنون کارکنان شرکت گاز در همه ایستگاه‌های گاز به صورت شبانه روزی در حال کنترل شدت گاز و مدیریت توزیع گاز هستند به همین سبب، لازم است مشترکان گاز به‌ویژه در شهرهای شرق استان گیلان با صرفه‌جویی بیشتر، همکاری لازم را در جهت پایداری جریان گازرسانی به عمل آورند.

اکبر درباره قطع گاز بخش‌های صنعتی و اداری توضیح داد: گاز جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی، اداره‌ها و برخی صنایع در محور شرق گیلان هم‌زمان با شکستگی خط لوله گاز در حریم رودخانه سپیدرود به منظور پایداری جریان گاز مشترکان خانگی در شرق گیلان قطع شد که با برطرف شدن مشکل خط لوله گاز، روند گازرسانی به همه بخش‌ها به روال عادی باز می‌گردد.

عناوین برگزیده