تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۲۸
بازدید: ۱۸۶
کد خبر: ۳۴۸۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تفکیک وزارت صنعت هزینه‌های سنگینی را به دولت تحمیل می‌کند

می متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اکنون ضرورتی برای تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت وجود ندارد گفت: اکنون ضرورت دولت و مجلس باید تامین معیشت مردم، رونق تولید و همچنین بازسازی مناطق سیل‌زده باشد.
تفکیک وزارت صنعت هزینه‌های سنگینی را به دولت تحمیل می‌کند

به گزارش می متالز، سیدناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اقداماتی که برای تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت در حال انجام است، گفت: یکی از اهداف ادغام وزارتخانه‌ها کوچک کردن بدنه دولت بود. ضمن اینکه این کار هزینه‌های سنگین و سرسام‌آوری در برداشت. 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: تفکیک شدن یا تفکیک نشدن یک وزارتخانه ملاک عملکرد بهتر نیست بلکه برای اخذ خروجی بهتر از یک وزارتخانه باید افراد توانمند آن وزارتخانه را مدیریت کنند. 

وی با تاکید بر اینکه تفکیک وزارتخانه ضرورت ندارد و هزینه‌های سنگینی را به دولت تحمیل می‌کند، گفت: با توجه به تحریم های آمریکا علیه ایران و سیل اخیر اکنون ضرورت مجلس و دولت تامین معیشت مردم و رونق تولید و همچنین بازسازی مناطق سیل‌زده است. 

موسوی لارگانی با بیان اینکه تفکیک وزارتخانه در مقطع کنونی مشکلی را حل نمی‌کند، گفت: قطعا تحقق تفکیک بر تولید و صادرات اثرات خوبی نخواهد داشت زیرا با مدیریت واحد در این بخش نتایج بهتری حاصل می‌شود.

عناوین برگزیده