تاریخ: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۳۲
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۳۵۷۱۵
سرویس خبر : انرژی

ورود گاز به سیستان و بلوچستان امیدآفرین است

می متالز - استاندار سیستان و بلوچستان درباره ورود گاز به خطه شرقی کشور گفت: حضور شرکت ملی گاز ایران و تعیین معین‌های گازرسانی به مناطق مختلف این استان، موجب امیدآفرینی در بین مردم شده است.
ورود گاز به سیستان و بلوچستان امیدآفرین است

به گزارش می متالز، احمد موهبتی در دیدار با سید حمید فانی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت: تعیین معین‌های گازرسانی به مناطق مختلف سیستان و بلوچستان نشان‌دهنده تلاش و جدیت دولت برای رشد خدمات زیربنایی در این منطقه است.

وی افزود: شرکت گاز استان خراسان رضوی از توان و تخصص بسیار خوبی برای اجرای طرح گازرسانی به شهر زاهدان برخوردار است و امیدوارم در مدت زمان اعلام شده، شاهد بهره‌برداری از این طرح باشیم.

موهبتی با تاکید بر اینکه در اجرای طرح‌های توسعه‌ای شهرستان، باید نگاه ویژه‌ای به نیروهای بومی برای توانمندسازی آنان وجود داشته باشد، اعلام کرد: همه دستگاه‌های متولی مانند شهرداری، فرمانداری و استانداری توان خود را برای همکاری در تسریع پروژه‌های گازرسانی به کار خواهند گرفت، اگرچه اجرای طرح‌های زیربنایی در وهله اول خرابی‌هایی ایجاد می‌کند، اما آثار مثبت و مفید آن بلندمدت و با برکت است.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: دولت تدبیر و امید، همت و تلاش خود را برای توسعه و آبادانی این استان به کار گرفته است تا با بهره‌برداری از طرح‌های گسترده گازرسانی، زمینه رشد اقتصادی بیش از پیش فراهم شود.

در این دیدار، سیدحمید فانی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی اعلام کرد که طرح گازرسانی به بخشی از شهر زاهدان در مدت زمان ۳۰۰ روز با اعتباری معادل یک‌هزار میلیارد ریال با مدیریت شرکت گاز استان خراسان رضوی و اجرای ۵۲۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در سه محور توسط سه پیمانکار به بهره‌برداری خواهد رسید.

عناوین برگزیده