تاریخ: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۲۳
بازدید: ۳۱۵
کد خبر: ۳۶۴۱۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مسئول بسیج شهدای مس خبر داد

اجرای طرح جهادی درمانی شرکت مس در شهر سیل‌زده معمولان

می متالز - مسئول بسیج شهدای مس گفت: در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، اورژانس جهادی بسیج شرکت مس با همکای مرکز فرهنگی جهادی بقیه‌الله (عج) در حسینیه امام‌حسین شهر سیل‌زده معمولان به مدت شش‌روز مستقر شد.
اجرای طرح جهادی درمانی شرکت مس در شهر سیل‌زده معمولان

به گزارش می متالز به نقل از مس پرس، در این «طرح جهادی- پزشکی» مردمان شهر سیل‌زده معمولان از روز یک‌شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه به مدت شش‌روز از خدمات و امکانات پزشکی، دندان‌پزشکی و سایر خدمات بهداشتی و درمانی فراهم‌شده در این مرکز استفاده کردند.
«عباس صفری» مسئول بسیج شهدای مس در توضیح این حرکت جهادی می‌گوید: در کنار اقداماتی که از ابتدای امسال شرکت مس در مناطق سیل‌زده کشور انجام داد پایگاه مقاومت بسیج شرکت مس تصمیم گرفت با همکاری مرکز فرهنگی جهادی بقیه‌الله(عج)، زمینه حضور یک مرکز درمانی و پزشکی را برای ارائه خدمان ‌پزشکی و سایر موارد درمانی در شهر معمولان که از شهرهایی بود که در جریان سیل اخیر آسیب زیادی دیده بود فراهم کند.
وی افزود: در مرکز پزشکی ایجاد شده چندین پزشک عمومی، متخصص زنان، جراح و متخصص مغز و اعصاب و داندان‌پزشک حضور دارند. علاوه بر این در این مرکز  یک داروخانه نیز ایجاد شد تا علاوه بر ویزیت رایگان، بیماران از خدمات دریافت داروی رایگان نیز بهره‌مند شوند.
مسئول بسیج شهدای مس با بیان این‌که این اردوی جهادی تا 13 اردیبهشت‌ماه در شهر معمولان استقرار داشتند، اظهار داشت: در چند روز گذشته به 165 خانواده که منازل آنها تخریب شده بود مواد غدایی و بهداشتی اهدا شد و 732 نفر از مردم این شهر توسط اورژانس جهادی شرکت مس ویزیت شدند و دارو‌های مورد نیاز را دریافت کردند.
 

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده