تاریخ: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۳۲
بازدید: ۳۳۹
کد خبر: ۳۶۴۴۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
آگهی مناقصه شماره 21982585

اجرای پروژه طراحی، تامین تجهیزات و عملیات اجرایی جایگزینی MCC های 400V در مناطق سه گانه (مجتمع مس سرچشمه، شهرک مس سرچشمه و کارخانه ذوب خاتون آباد) (E-42)

می متالز - شرکت ملی صنایع مس ایران درنظر دارد موضوع مناقصه فوق الذکر را با مشخصات و شرایط کلی زیر از طریق مناقصه عمومی به شرکتهای واجد صلاحیت واگذار نماید.
اجرای پروژه طراحی، تامین تجهیزات و عملیات اجرایی جایگزینی MCC های 400V در مناطق سه گانه (مجتمع مس سرچشمه، شهرک مس سرچشمه و کارخانه ذوب خاتون آباد) (E-42)

الف – خلاصه شرح کار

طراحی و احداث دو باب ساختمان جهت MCC ها، منهول و داکت بانک های مربوط به تأمین برق شبکه بالا دست و پائین دست جهت MCCها – طراحی، تامین و اجرای دو دستگاه باسداکت و سوئیچگیرهای 400 ولتی در 10 ناحیه و سوئیچگیر موقت - طراحی، نصب و راه اندازی ترانسفورماتور- طراحی، تامین و نصب اتصالات باسداکت خروجی ترانس به سوئیچگیرهای جدید، نصب و تست و راه اندازی سوئیچگیر موقت و انتقال اتصالات کابل های قدرت و کنترل سوئیچگیر قبلی به سوئیچگیر موقت، برچیدن سوئیچگیر موجود و ترانسفور ماتور، نصب سوئیچگیر جدید و انتقال اتصالات کابلهای قدرت و کنترل سوئیچگیر موقت به سوئیچگیر جدید، برقراری ارتباط با اتوماسیون بالادستی موجود به همراه  تامین، نصب، تست و راه اندازی تجهیزات باتری و باتری شارژ و سایر تجهیزات مورد نیاز تا مرحله بهره برداری در مجتمع های تولیدی در حال کار.

ب- محل انجام کار: مجتمع مس سرچشمه، شهر مس سرچشمه و ذوب خاتون آباد

ج- شروع انجام کار: بلافاصله بعداز تعین برنده مناقصه.

د- مدت انجام کار: 24 ماه شمسی.

و- شرایط متقاضی:

  1. داشتن شخصیت حقوقی
  2. مطابقت اساسنامه شرکت با موضوع مناقصه
  3. داشتن سوابق و تجربیات حداقل سه تجربه موفق در زمینه  موضوع مناقصه و ارائه رضایت نامه از کارفرمایان مربوطه (نام و شماره تلفن کارفرما الزامی است) و یا دارا بودن حداقل 3 تجربه موفق در خصوص اجرای کارهای مشابه آن.
  4. دارابودن گواهی تایید صلاحیت ایمنی از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی.(مهم)
  5. دارا بودن امکانات عملیاتی، اجرایی فنی و مدیریتی و توانایی مالی متناسب با اجرای موضوع مناقصه.
  6. دارا بودن گواهینامه صلاحیت پیمانکاری با گرید 4 در رشته مرتبط با موضوع مناقصه(ساجات).(مهم)
  7. دارا بودن توانایی ارائه ضمانت نامه بانکی شرکت در مناقصه معادل 4،200،000،000 (چهار میلیاردو دویست میلیون ریال)

متقاضیانی که دارای شرایط مذکور در بند "و" بوده و آمادگی اجرای کار را دارند، می توانند حداکثر ظرف مدت 10 روز کاری (پنجشنبه و تعطیلات رسمی روز کاری نمی باشند) پس از تاریخ درج آگهی در سایت شرکت ملی صنایع مس آمادگی خود را برای شرکت در مناقصه به صورت مکتوب به دورنگار 34303402- 034  ارسال و اصل آنرا به همراه مدارک و مستندات زیر (بصورت لوح فشرده  CDدر دو نسخه) به نشانی کرمان - شهر مس سرچشمه - امور قراردادها - ساختمان شهید علی ایرانمنش کد پستی 7731643181 تحویل نمایند.

  •        ارائه تصویر اساسنامه و آگهی روزنامه و آخرین تغییرات شرکت در خصوص اعضاء هیات مدیره، مدیرعامل و نیز صاحبان امضاء مجاز.
  •        ارائه تصویر قراردادهای مشابه و رضایتنامه از کارفرمایان قبلی (موضوع بند 3 فوق).
  •        ارائه هرگونه مدرکی دال بر مالکیت یا توانایی تامین حداقل ماشین آلات در طول دوره قرارداد.
  •        ارائه هرگونه مدرکی دال برتوانائی متقاضی جهت اجرای کار .
  •        ارائه تصویر HSE PLAN به همراه گزارش دو ساله حوادث حین کار پرسنل و ماشین آلات در قراردادهای منعقده.
  •        ارائه Reference List  کارهای مشابه در سطح داخلی و بین المللی برای عملیات تامین، نصب و راه اندازی سوییچگیرها الزامی است.
  •        ارائه صلاحیت های لازم از شرکت توانیر.

توضیح1: لازم است متقاضی با ارائه فایل WORD  دریک جدول موارد ذیل را ارائه نماید:

نام شرکت بصورت کامل - آدرس دفتر اصلی شرکت و تلفن - شماره ثبت - کد اقتصادی - شناسه ملی - افراد هیات مدیره با ذکرتجارب کاری قبلی و نیزمدرک تحصیلی - موضوع اساسنامه (دقیقا وتطبیقا) - گرید دریافتی از سازمان برنامه و بودجه به تفکیک رسته های مختلف - نام پرسنل موجود در چارت تایید شده با ذکر مدرک تحصیلی و سوابق کاری - لیست پروژه های انجام شده و یا درحال انجام توسط آن شرکت در شرکت ملی صنایع مس ایران و در سطح کشور به تفکیک با ذکرکامل مشخصات کارفرما، زمان شروع و خاتمه قرارداد.

توضیح 2: ارائه مدارک فوق الذکر هیچ گونه حقی را جهت متقاضیان برای شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد و مدارک مناقصه به تشخیص کارفرما بین متقاضیان واجد شرایط توزیع می گردد.

درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر، متقاضیان می توانند با شماره تلفن 34303403 (034) تماس حاصل فرمایند.

 روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران

عناوین برگزیده