تاریخ: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۵۷
بازدید: ۲۵۰
کد خبر: ۳۷۷۵۱
سرویس خبر : انرژی

استقرار سیستم مدیریت بحران و شرایط اضطراری در پتروشیمی کرمانشاه

می متالز - سیستم مدیریت بحران و شرایط اضطراری در شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه با مشارکت یک شرکت دانش بنیان داخلی مستقر و از اوایل سال 1398 اجرایی شده است.
استقرار سیستم مدیریت بحران و شرایط اضطراری در پتروشیمی کرمانشاه

به گزارش می متالز، پروژه استقرار سیستم مدیریت بحران و شرایط اضطراری شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه با مشارکت یک شرکت دانش بنیان داخلی و بعد از انجام مراحل انجام کار شامل، ممیزی اولیه مجتمع، شناسایی سناریوهای بحرانی، تهیه طرح های آمادگی، پاسخ و بازبینی به اتمام رسیده و جهت تسهیل در استفاده و بهره برداری از نتایج این پروژه، نسخه موبایلی و رایانه ای نرم افزار آن تهیه و در اختیار مدیران و کارکنان شرکت قرار گرفته است.

محمدسعید پورسلیمان رئیس HSE شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در این خصوص گفت: هر سازمانی بنابر شرایط خود توسط بحران های مختلفی همچون بحران های طبیعی، انسان ساز و ... در معرض تهدید است که می بایست شناسایی و دستور العمل هایی در راستای مدیریت و مواجهه با آن ها طراحی و اجرا گردند.

وی افزود: شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در همین راستا برای شناسایی سناریوهای فرآیندی خود از رویکردهای شناخته شده ای مانند Aramis بهره برده است که خروجی های آن در نهایت در قالب نرم افزار، معرفی و شیوه های مواجهه، کنترل و مدیریت آن ها در اختیار مدیران و کارکنان شرکت قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که این پروژه از ابتدای سال 1397 شروع و در اوایل سال 1398 اجرایی گردیده است و شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در صنعت پتروشیمی  در راستای استقرار این سیستم گام برداشته است.

منبع: نیپنا
عناوین برگزیده