تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۴۲
بازدید: ۲۰۳
کد خبر: ۳۷۸۱۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

به بهانه تحریم، مدیران جسور را منزوی نکنیم

می متالز - گذر از شرایط تحریمی فعلی که ابعاد آن از دوره قبلی تحریم ها بیشتر است، نیازمند اعتماد به مدیران شرکت های بزرگ است.
به بهانه تحریم، مدیران جسور را منزوی نکنیم

به گزارش می متالز، مهندس سید حسین احمدی مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان گفت: گذر از شرایط تحریمی فعلی که ابعاد آن از دوره قبلی تحریم ها بیشتر است، نیازمند اعتماد به مدیران شرکت های بزرگ است تا بتوانند با ابتکار عمل راه های دور زدن تحریم ها را شناسایی کنند و در راستای حفظ تولید و اشتغال کشور به کار گیرند.

وی افزود: در چنین شرایطی ممکن است هزینه های اضافی نیز به شرکت ها تحمیل شود و حتی تصمیماتی خارج از چارچوب معمول اداری اتخاذ شود تا چرخ تولید کارخانجات متوقف نشود. بنابراین رویکردهای نظارتی نیز باید با درنظر گرفتن این موارد باشد تا قدرت تصمیم گیری در شرایط سخت و توان جسارت مدیران از آنان گرفته نشود.

مهندس احمدی خاطرنشان کرد: در شرایط سخت تحریم، قدرت جسارت مدیران برای تامین مواد اولیه و قطعات و تجهیزات همچون کالای حساسی مثل الکترود گرافیتی و همچنین جلوگیری از توقف صادرات و ارزآوری شرکت ها بسیار مهم است و باید همت کرد تا مدیران جسور با انگیزه بیشتری برای گذر از تحریم ها تلاش کنند.

منبع: چیلان
عناوین برگزیده