تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۰۱
بازدید: ۱۶۱
کد خبر: ۳۷۸۴۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اعلام کرد:

نام نویسی 30 درصد از واحدهای مشمول توانمندسازی و توسعه اشتغال پایدار در سامانه "تاپ"

می متالز - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 30 درصد از 68 واحد صنعتی دارای R&D مشمول توانمندسازی و توسعه اشتغال پایدار در سامانه "تاپ" وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت نام کرده اند.
نام نویسی 30 درصد از واحدهای مشمول توانمندسازی و توسعه اشتغال پایدار در سامانه "تاپ"

به گزارش می متالز، محمد کاظم منزوی با بیان این مطلب، افزود: 24 واحد صنعتی در این سامانه نام نویسی خود را تکمیل کرده اند.

وی با اشاره به اهداف طرح تاپ، تصریح کرد: طرح ملی توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار(تاپ) با هدف توسعه دانش بنیان بنگاه ها از طریق بهره مندی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی، ارتقای سطح مهارت فارغ التحصیلان مشمول خدمت سربازی، تقویت ارتباط و تعامل بین صنعت و دانشگاه به منظور کاربردی کردن دانش و یافته های جدید علمی و فناوری اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی، ارتقای توان فنی و مهندسی بنگاه های صنعتی، معدنی و تجاری و ظرفیت سازی اشتغال از طریق ایجاد ارزش افزوده جدید و تأمین اشتغال زایشی و پایدار اجرایی شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مراحل اجرایی این طرح به نشانی www.iranetop.ir یا top.mimt.gov.ir مراجعه کنند.

عناوین برگزیده