تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۴۶
بازدید: ۱۴۷
کد خبر: ۳۷۸۶۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
تندیس ستاره ملی روابط عمومی؛

روابط عمومی بانک سپه تندیس ستاره ملی روابط عمومی گرفت

می متالز - در ششمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران اداره کل روابط عمومی بانک سپه به دلیل درخشش در مجموعه فعالیت‌های ارتباطی، در طول سال ۱۳۹۷، تندیس ستاره ملی روابط عمومی گرفت.
روابط عمومی بانک سپه تندیس ستاره ملی روابط عمومی گرفت

به گزارش می متالز، ششمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان در آستانه بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور کارشناسان و مدیران روابط عمومی‌های برتر سازمان‌ها و نهادها و اساتید این حوزه در مجموعه فرهنگی، ورزشی تلاش وزارت کار برگزار شد.

بر اساس این گزارش در لوح سپاس (ستاره ملی روابط عمومی) خطاب به سید علیرضا هاشمی مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک سپه آمده است: " حرکت روبه تکامل و تعالی روابط عمومی در جمهوری اسلامی ایران، مرهون تلاش و اهتمام روابط عمومی‌هایی است که چون ستاره ای درخشان در آسمان روابط عمومی کشور درخشیده اند و ارزش‌های ارتباطی و مردمی روابط عمومی را بر اساس و با عنایت رای هیات داوران و درخشش آن روابط عمومی در عرصه‌های مختلف و کسب شایستگی لازم برای اطلاق (عنوان ستاره ملی روابط عمومی) به این وسیله توسعه و ترویج می دهند. عنوان (ستاره ملی روابط عمومی) در سال ۱۳۹۷ به آن روابط عمومی اعطا می شود. "

منبع: ایبنا
عناوین برگزیده