تاریخ: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۴۹
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۳۷۹۲۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

افزایش تولید کوییک در ماه‌های آینده

می متالز - مسئولان سایپا قصد دارند در سال جاری تولید کوییک را افزایش دهند تا سهم بازار سایپا در رده قیمتی این خودرو افزایش یابد.
افزایش تولید کوییک در ماه‌های آینده

به گزارش می متالز، معاون برنامه‌ریزی جامع تولید سایپا می‌گوید: باتوجه‌به استقبال مشتریان بازار از کوییک و کسب سه‌ستاره کیفی در نخستین ارزیابی سال 98، سایپا تولید این خودرو را افزایش می دهد. مسعود پروین با اشاره به رویکرد مثبت بازار نسبت به خودرو کوییک گفته است: در سال جاری قصد داریم تولید کوییک را افزایش دهیم تا سهم بازار سایپا در رده قیمتی این خودرو افزایش یابد.

پروین تاکید کرد: به‌موازات تولید محصولات پرتیراژ جهت پاسخ‌گویی به نیاز بازار و تنظیم قیمت‌ها، تولید کوییک افزایش خواهد یافت تا در برنامه رشد تولید 98، سهم و جایگاه بیشتری به این خودرو اختصاص یابد.

به‌گفته معاون برنامه‌ریزی جامع تولید سایپا، این گروه راهبرد افزایش تولید و تنوع محصول را در سال جاری دنبال می کند که تاکنون توانسته در زمینه رشد تولید، به اهداف مدنظر در برنامه سال 98 دست یابد. پروین تصریح کرد: برای موفقیت در اجرای برنامه تغییر استراتژی و تولید محصولات جدید، در سال جاری، به‌روزرسانی پلت‌فرم‌های کنونی و طراحی محصول بر روی پلت‌فرم‌های جدید را باکمک شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی دنبال خواهیم کرد.

عناوین برگزیده