تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۲۵
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۳۸۰۲۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

صورت‌های مالی بیمه پاسارگاد منتشر شد

می متالز - شرکت بیمه پاسارگاد با صدور اطلاعیه‌ای در سامانه کدال صورت‌های مالی (حسابرسی نشده) خود را برای دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۷ منتشر کرد.
صورت‌های مالی بیمه پاسارگاد منتشر شد

به گزارش می متالز، بیمه پاسارگاد در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ (حسابرسی نشده) به ازای هر سهم ۸۸۷ ریال سود محقق کرده است. این شرکت در این دوره افزایش سرمایه ۳۳ درصدی را به ثبت رسانده و با لحاظ سرمایه جدید نسبت به مدت مشابه سال قبل در سود هر سهم ۱۶۹ درصد رشد داشته ولی سود خالص رشدی ۲۵۹ داشته که عمدتا به خاطر افزایش ۳۳۸ درصدی خالص سایر درآمدهای غیر بیمه ای است.

این شرکت براساس عملکرد ۱۲ ماهه برای سال مالی منتهی به  ۲۹ اسفندماه مبلغ ۳.۰۱۵.۹۵۷ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.  بر اساس اطلاعیه کدال، بیمه پاسارگاد در دوره مورد اشاره، ۲۳.۰۳۰.۳۸۵ میلیون ریال حق بیمه صادره داشته که نسبت به سال قبل از آن ۴۲ درصد رشد داشته است. درآمد حق بیمه این شرکت نیز تا پایان سال ۹۷، معادل ۱۰.۶۱۳.۸۶۹ میلیون ریال بوده که نسبت به سال قبل از آن ۲۸ درصد افزایش نشان می دهد.

از سوی دیگر خسارت پرداختی این شرکت در پایان سال گذشته ۷.۵۱۵.۹۸۵ میلیون ریال اعلام شده است که نسبت به سال ۹۶ رشدی ۳۵ درصدی داشته است.

منبع: ایبنا
عناوین برگزیده