تاریخ: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۰۴
بازدید: ۳۱۲
کد خبر: ۳۸۳۷۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تخصیص هزار و یکصد و پنجاه میلیارد ریال برای احداث زیر ساخت ها در مناطق ویژه لامرد و پارسیان

می متالز - مدیر زیرساخت ایمیدرو در حاشیه بازدید از طرح های صنایع انرژی بر لامرد افزود: مناطق ویژه اقتصادی لامرد و پارسیان از زیرمجموعه های ایمیدرو بوده و باتوجه به دسترسی به دریا و بندر پارسیان و مسیرهای مواصلاتی اعم از زمینی، هوایی و دریایی و در مجاورت مخازن گازی و دیگر مزیت ها از معافیتهای مالیاتی و گمرکی سبب شده که صاحبان سرمایه باتوجه به کاهش هزینه ها از سرمایه گذاری در این مناطق استقبال کنند.
تخصیص هزار و یکصد و پنجاه میلیارد ریال برای احداث زیر ساخت ها در مناطق ویژه لامرد و پارسیان

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، عباس رنجبر با اشاره به زیرساختهای دوران ساخت در منطقه ویژه اقتصادی لامرد اظهار کرد: زیرساختهای اصلی و عمومی مورد نیاز دوران ساخت برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی لامرد فراهم شده است و در شرایط فعلی ضرورت مدیریت بر منابع حایز اهمیت زیادی است به همین منظور  در ایجاد زیر ساخت ها باید دقت کافی شود تا زمینه برای شتاب گیری روند سرمایه گذاری و استقرار صنایع بیش از پیش فراهم شود.

 به گفته این مقام مسوول، ایمیدرو به تناسب حضور سرمایه گذاران در این مناطق برای سال جاری مبلغ یک هزار و یکصد و پنجاه میلیارد ریال  به تصویب رسانده که به فراخور شرایط به  این مناطق تزریق می شود.

وی اضافه کرد: درحال حاضر کارخانه آلومینیوم با ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار تن در سال مراحل نهایی خود را سپری می کند که تامین یک میلیون مترمکعب آب در دوران بهره برداری کارخانه مورد نیاز است و براساس پیش بینی های انجام شده مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

رنجبر بر اراده مدیران ارشد ایمیدرو برای تسریع در شکوفایی این مناطق و استفاده از همه ظرفیت های موجود در این راستا تاکید کرد و از پیگیری مجری طرح صنایع انرژی بر برای ساماندهی به روند تکمیل زیر ساخت ها تقدیر کرد.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده