تاریخ: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۵۸
بازدید: ۲۵۴
کد خبر: ۳۸۷۲۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
در برنامه تلویزیونی یک شهر ضیافت انجام شد :

همیاری خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان در آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد

می متالز - ذوب آهن اصفهان همچون سال های گذشته با حضور در برنامه یک شهر ضیافت که در ماه مبارک رمضان از صدا و سیمای مرکز اصفهان پخش می شود ، در سنت حسنه آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد همیاری کرد.
همیاری خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان در آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد

به گزارش می متالز، در این برنامه که با حضور عباس رضایی استاندار اصفهان و جمعی از مسئولان و خیرین استان همراه بود، مهدی بهرامی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و جمعی از دیگر مسئولین و کارکنان ذوب آهن اصفهان به نمایندگی از خانواده بزرگ این شرکت سی و یکم اردیبهشت ماه حضور داشتند تا موجبات آزادسازی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم نمایند.

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی ذوب آهن اصفهان در این برنامه، گفت: ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین تولیدکننده فولاد در کشور از بدو تاسیس تاکنون همواره در راستای مسئولیت های اجتماعی در عرصه های مختلف از جمله پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، توسعه صنعت کشور، ایجاد فضای سبز، حفاظت از محیط زیست، توسعه ورزش قهرمانی و همگانی و..عملکرد درخشانی داشته است.

وی با اشاره به حضور تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به عنوان تنها نماینده ایران در دور دوم مسابقات جام قهرمانی باشگاه های آسیا که نشانگر بخش کوچکی از دستاوردهای این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی است، گفت: این مجتمع عظیم صنعتی در کنار تولید، توجه به محیط زیست را در اولویت قرار داده  و با ایجاد 16 هزار و 500 هکتار فضای سبز دست کاشت، گام مهی در این جهت برداشته است.

بهرامی ضمن اهداء مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال کمک نقدی از سوی خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان، جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد، گفت: این خانواده بزرگ از سه دهه گذشته با ایجاد موسسه خیریه والفجر جهت کمک به نیازمندان فعالیت نموده و ماهانه مقداری ازحقوق کارکنان شرکت به این امر اختصاص می یابد.

منبع: عصر معدن
عناوین برگزیده