تاریخ: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۵۳
بازدید: ۴۰۶
کد خبر: ۳۹۱۸۳
می متالز - ارزیابی گواهینامه ISO/IEC ۱۷۰۲۵:۲۰۰۵ توسط تیم ارزیابان مرجع بین المللی ILAC-Analitica روسیه، جناب آقایان FALKIN DMITRII (سر ارزیاب) و دکتر علی مبارکی (ارزیاب)، به جهت پیاده سازی و استقرار سیستم مدیریت کیفیت در آزمایشگاه ها بر اساس استاندارد ISO/IEC ۱۷۰۲۵:۲۰۰۵، صورت گرفت.
اخذ گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت آزمایشگاهی ISO/IEC۱۷۰۲۵:۲۰۰۵ برای اولین بار در شرکت فولاد امیرکبیر کاشان

به گزارش می متالز، در این ارزیابی حوزه های سیستمی و فنی مرتبط با آزمون های دامنه استاندارد و بررسی مستندات و سوابق سیستم، صلاحیت پرسنل آزمایشگاه، دستگاه ها و تجهیزات، فضای آزمایشگاه و روش های آزمون توسط تیم ارزیابان مورد بررسی قرار گرفت و هیچ گونه عدم انطباقی توسط ارزیابان ثبت نگردید و در پایان ارزیابی و در جلسه اختتامیه، گزارش ارزیابی توسط ارزیابان اعلام و شرکت موفق به اخذ گواهینامه ISO/IEC ۱۷۰۲۵:۲۰۰۵ گردید.

تیم ارزیابی ضمن تبریک این موفقیت به سازمان اعلام نمودند که سازمان های معدودی هستند که طی اولین ارزیابی، عدم انطباق ندارند و همچنین به جهت آمادگی کامل، سرعت عمل سازمان برای ارزیابی، صداقت و حرفه ای بودن پرسنل آزمایشگاه تقدیر و تشکر نمودند.
شرکت فولاد امیرکبیر کاشان پس از صدور گواهینامه مذکور، مجوز استفاده از لوگوی آنالیتیکا برای اعتباردهی به نتایج آزمون های تحت دامنه این استاندارد خواهد بود و نتایج این آزمون ها اعتبار بین المللی خواهد داشت.

این اعتبار بدین معناست که نتایج این آزمون ها، در کلیه آزمایشگاه های معتبر دنیا قابل استناد و دارای اعتبار می باشد.

این موفقیت را که نتیجه همکاری و همدلی هیات مدیره و مدیران و کلیه کارکنان پرتلاش و با بصیرت بوده، به خانواده بزرگ فولاد امیر کاشان تبریک عرض می نماییم.