تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۲۱
بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۳۹۳۶۰

رانندگان با مسکن‌های مهر فاقد متقاضی خانه‌دار می‌شوند

می متالز - وزیر راه و شهرسازی از خانه‌دار شدن رانندگان و کارکنان شرکت‌های عضو تشکل‌های صنفی حمل‌ونقل مسافر برون‌شهری با واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی خبر داد.
رانندگان با مسکن‌های مهر فاقد متقاضی خانه‌دار می‌شوند

به گزارش می متالز، محمد اسلامی با بیان این‌که یکی از وظایف سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را ایجاد تقاضای سفر و رونق بخشی به فضای کسب و کار شرکت‌های مسافربری برون‌ شهری است، اظهار کرد: با توجه به این‌که طبق تفاهم صورت گرفته ایران و عراق دیگر نیازی به اخذ روادید نیست، انتظار می‌رود شرایط حمل‌ونقل "درب به درب" برای زوار ایرانی به مقاصد زیارتی عراق هنگام اربعین امسال فراهم شود. 

وی ادامه داد: پرهیز از روش‌های سنتی، اهتمام به رویکرد‌های نوین و  ورود به زنجیره سفر، راهکار دستیابی شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر برون شهری به رونق اقتصادی است. 

وی با تاکید بر موضوع فرهنگ و آموزش رانندگان افزود: راننده ناوگان حمل‌ونقل عمومی از مسئولیت دوگانه‌ای نسبت به خودرو و جان مسافران برخوردار است و باید در انجام صحیح مسئولیت خود کوشا باشد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به درخواست نمایندگان تشکل های صنفی حمل‌ونقل مسافر برون شهری مبنی بر فراهم کردن شرایطی برای خانه‌دار شدن رانندگان و کارکنان شرکت‌های عضو اظهار کرد: انجمن‌های صنفی، فهرستی از اسامی بر اساس اولویت نیازمندی و برخورداری تهیه و ارائه کنند تا نیاز مسکن این عزیزان از طریق واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی به غیر از تهران تامین شود.

عناوین برگزیده