تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۳۷
بازدید: ۲۱۲
کد خبر: ۳۹۳۸۰
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

قرارگاه خاتم میانگین عمر پروژه‌های عمرانی کشور را ارتقا داده است

می متالز - وزیر اسبق اطلاعات کشور گفت: باید میانگین عمر پروژه‌های عمرانی خود را در کشور ارتقا دهیم و این کار بزرگی است که قرارگاه انجام داده است و این مجموعه باید به سمت الگودهی به جامعه پیمانکاری کشور حرکت کند.
قرارگاه خاتم میانگین عمر پروژه‌های عمرانی کشور را ارتقا داده است

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در جمع کارکنان قرارگاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان نظام در ماه مبارک رمضان امسال افزود: در این دیدار به محورهای مهمی در خصوص «رونق تولید» اشاره شد که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) باید آنها را در دستور کار خود قرار داده و بر روی این محورها کار علمی و پژوهشی انجام دهد.

وی در مورد علل ورود سپاه به عرصه سازندگی کشور گفت: طراحی دشمن در جنگ اقتصادی با نظام این بود که انقلاب در مسیری رو به رشد و پیشرفت نباشد و هیچ کسی به خود اجازه سرمایه‌گذاری در حوزه سازندگی و عمرانی کشور را ندهد؛ از این رو سپاه با مطالعه دقیق و در نظر گرفتن ابعاد مختلف، تحت عنوان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، وارد عرصه آبادانی کشور شد.

حجت‌الاسلام مصلحی اظهار داشت: فعالیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در حوزه عمرانی دارای یک عقبه علمی است و قرارگاه باید این عقبه علمی و فکری را در محیط دانشگاهی کشور وارد کند تا ما بتواند در کل حوزه سازندگی کشور شاهد این تجربیات علمی باشیم.

وی تصریح کرد: نیاز امروز جامعه ما این است که بخشی از کارهای سازندگی و عمرانی کشور را با حضور مردم پیش ببریم و بهترین مجموعه‌ای که می‌تواند این فضا را ایجاد کند قرارگاه خاتم است.

وزیر اسبق اطلاعات کشور گفت: قرارگاه باید به سرعت کارهای پژوهشی و مطالعات خود را در زمینه تحقق «رونق تولید» در کشور تکمیل کند و مردم را در عرصه رونق تولید به میدان بیاورد تا توطئه دشمن در جنگ اقتصادی و فشار بر مردم، خنثی شود.

عناوین برگزیده