تاریخ: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۴۷
بازدید: ۳۴۴
کد خبر: ۳۹۵۷۳
سرویس خبر : انرژی
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

برخی به دنبال افشای برنامه‌های وزارت نفت برای مقابله با تحریم‌ها هستند

می متالز - عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد که برخی به دنبال افشای برنامه وزارت نفت برای دور زدن تحریم‌ها هستند و به دنبال آن هستند که بگویند وزارت نفت آرایش جنگی نگرفته است.
برخی به دنبال افشای برنامه‌های وزارت نفت برای مقابله با تحریم‌ها هستند

به گزارش می متالز، جلال میرزایی با اشاره به طرح استیضاح وزیر نفت و انتقادها علیه وی گفت: یک جریانی به زنگنه فشار می‌آورند که برای دور زدن تحریم‌ها چه کردی؟ گویی می‌خواهند برنامه وزارت نفت برای دور زدن تحریم‌ها را افشا کنند و از آن طرف دنبال این هستند که بگویند وزارت نفت آرایش جنگی نگرفته، این در حالی است که کاملا در جریان مجموعه اقدام‌ها برای صیانت از منافع کشور، برخورد با تحریم‌ها و چگونگی حفظ بیت‌المال هستند.

وی افزود: برخی افراد از اینکه زنگنه راه بخور بخور را برای عده‌ای مسدود کرده است، ناراحت هستند و گرنه می‌دانند که وی با نهادهای امنیتی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت اطلاعات و دبیرخانه شورای امنیت ملی نهایت همکاری را دارد و مسائل را مدیریت می‌کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رفتارهای این افراد مشکوک است و باید در ارتباط با نحوه عملکردشان در نهادهای امنیتی پیگیری انجام شود.

وی با اشاره به طرح پرونده کرسنت از سوی منتقدان گفت: باید یک گروه کارشناسی این قرارداد و پرونده را بازخوانی کند و ببیند اقدام‌هایی که در آن زمان برای اجرایی نشدن قرارداد انجام شد چقدر به منافع کشور صدمه زد، همین افراد امروز هم وزیر نفت را به باد انتقاد می‌گیرند که چرا گاز مجانی به پاکستان نمی‌دهید.

میرزایی تاکید کرد: رفتار این عده در ارتباط با کرسنت خسارت محض بود، زیرا ظرفیت‌های حقوقی آن قرارداد و منافع ملی کشور را به خاطر منافع شخصی و جناحی نادیده گرفتند.

عناوین برگزیده