تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۵۹
بازدید: ۲۸۷
کد خبر: ۳۹۷۰۰
سرویس خبر : انرژی

کسب عنوان «بهترین عملکرد» توسط شرکت گاز استان زنجان

می متالز - شرکت گاز استان زنجان در راستای کمک به توسعه اقتصادی برای ارائه خدمات مربوط به اخذ مجوزهای سرمایه‌گذاری عنوان «بهترین عملکرد» را بین دستگاه‌های اجرایی استان زنجان از آن خود کرد.
کسب عنوان «بهترین عملکرد» توسط شرکت گاز استان زنجان

به گزارش می متالز، موسی احمدلو، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام این خبر گفت: بر اساس گزارش سیستمی از اقدام‌های انجام‌شده ازسوی دستگاه‌های اجرایی استان، شرکت گاز زنجان به عنوان دستگاهی که بهترین عملکرد را در بین دستگاه‌های اجرایی استان داشته، معرفی شده است.

وی با اشاره به روند گردش کار پرونده‌ها و پاسخگویی به استعلام‌ها توسط شرکت گاز استان زنجان در سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری گفت: پنجره واحد سرمایه‌گذاری با هدف کمک به توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای ارائه خدمات مربوط به اخذ مجوزهای سرمایه‌گذاری و همچنین اطلاع‌رسانی در خصوص قوانین، فرصت‌ها و دیگر اطلاعات مربوط به سرمایه‌گذاری است.

احمدلو اظهار کرد: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان زنجان با راه‌اندازی سیستم پنجره واحد سرمایه‌گذاری، هدف بهبود مستمر محیط کسب‌وکار استان، شناسایی فرآیندهای بین دستگاهی و ایجاد تسهیل در حوزه سرمایه‌گذاری را دنبال می‌کند. یکی از مهم‌ترین تسهیلات و امکاناتی که هر استان برای جذب سرمایه‌گذار می‌تواند ایجاد کند، کوتاه کردن مدت زمان فرآیند پاسخگویی به استعلام‌های قانونی برای سرمایه‌گذاران هر استان است.

عناوین برگزیده