تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۱۹
بازدید: ۲۲۳
کد خبر: ۳۹۷۰۷
سرویس خبر : انرژی

رشد صادرات با ایجاد تنوع در تولید محصولات پتروشیمی

می متالز - عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: ایجاد تنوع در تولید محصولات پتروشیمی امکان صادرات بیشتر را محقق خواهد کرد و با باید با عزمی ملی به سوی تکمیل زنجیره ارزش و تولید محصولات نهایی حرکت کنیم.
رشد صادرات با ایجاد تنوع در تولید محصولات پتروشیمی

به گزارش می متالز، علی ادیانی راد، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش مهم صنعت پتروشیمی در توسعه اقتصادی کشور اظهارکرد: صنعت پتروشیمی ایران با تکیه بر نیروی انسانی متخصص و کارآمد در مسیر رشد و پویایی قرار گرفته است و فشارهای خارجی نمی تواند روند توسعه را متوقف کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: ادامه و افزایش تحریم‌های ترامپ نشان از قدرتمندی و بزرگی کشور ایران است، بنابراین رئیس‌ جمهوری آمریکا با وجود داشتن مشاوران و کارشناسان مختلف اقتصادی  نتواست درک و تسلط درستی نسبت به اقتصاد ایران پیدا کند.

وی افزود: مسئولان امکان تحریم  احتمالی پتروشیمی  را توسط آمریکا پیش‌بینی کرده اند و رصدهای لازم صورت گرفته است به همین دلیل با وجود ایجاد برخی محدودیت ها باید بر این نکته تاکید کرد که تدابیر لازم نیز از سوی مسئولان در نظر گرفته شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست های آمریکا در مقابل ایران راه به جایی نخواهد برد و تحریم ها در هر بخشی به ویژه حوزه پتروشیمی نیز امکان پذیر نیست و آمریکا نمی‌تواند صادرات محصولات پتروشیمی ایران را محدود کند.

منبع: نیپنا
عناوین برگزیده