تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۲۸۶
کد خبر: ۳۹۸۳۱
سرویس خبر : انرژی
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد:

ارز آوری 12.5 میلیون دلاری صادرات انواع سیم و کابل برق در استان سمنان

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از صادرات انواع سیم و کابل انتقال برق در استان به ارزش بیش از 12.5 میلیون دلار در سال گذشته خبر داد.
ارز آوری 12.5 میلیون دلاری صادرات انواع سیم و کابل برق در استان سمنان

به گزارش می متالز، بهروز اسودی در حاشیه بازدید از شرکت سیم و کابل مغان در شهرستان شاهرود که با حضور استاندار سمنان انجام شد، با اعلام این خبر افزود : سال گذشته بیش از یک هزار و 600 تن انواع سیم و کابل انتقال برق از شرکت سیم و کابل مغان به کشورهای همسایه صادر شده است که حدود 12 میلیون و 500 هزار دلار ارز آوری داشته است.

وی بیان کرد: شرکت سیم و کابل مغان با سرمایه گذاری حدود یک هزار و 500 میلیارد ریال در شهرک صنعتی شهرستان شاهرود شهرستان واقع شده است که در زمینه تولید انواع کابل برق و سیم حرارتی فعالیت دارد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به سرمایه گذاری و اشتغال بالای این واحد تولیدی تصریح کرد: شرکت سیم و کابل مغان ظرفیت تولید سالانه ۴۳هزار تن انواع کابل انتقال برق، انواع سیم حرارتی و نسوز و انواع سیم مسی مفتولی را دارد که زمینه اشتغال حدود ۳۰۰ نفر را فراهم کرده است.

گفتنی است، استاندار سمنان به همراه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، نماینده مجلس شهرستان‌های شاهرود و میامی و اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و در جهت رفع موانع تولید از شرکت سیم و کابل مغان بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند تولید در این واحد صنعتی قرار گرفتند.

عناوین برگزیده