تاریخ: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۴۲
بازدید: ۲۷۲
کد خبر: ۳۹۸۸۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل گل گهر؛

یک ریال از منابع گل گهر را به جایی نخواهیم فرستاد

می متالز - جمشید ملارحمان مدیرعامل جدید شرکت معدنی و صنعتی گل گهر گفت: توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص رونق تولید مهم ترین اولویت ما در گل گهر است و به منظور تحقق این امر از تمام ظرفیت ها، امکانات و پتانسیل شرکت استفاده خواهیم کرد.
یک ریال از منابع گل گهر را به جایی نخواهیم فرستاد

به گزارش می متالز به نقل از سیرجان رویداد، جمشید ملارحمان با اشاره به اهداف و چشم انداز شرکت در جهت رشد و سودآوری بیشتر گفت: این شرکت یک شرکت بورسی است و سودآوری یکی از الویت های اصلی کار ما است، بدین منظور در کنار طرح های توسعه ای که انجام می دهیم تلاش خواهیم کرد به عنوان یک قطب توسعه در حوزه صنایع و معادن کشور این توسعه ها همراه با سود روز افزون باشد و این یکی از اولویت های اصلی من در این شرکت است.

ملارحمان افزود: انسجام بخشی در کسب و کار و توسعه زنجیره ارزش نیز از استراتژی های اصلی شرکت خواهد بود. همچنین توجه به مسئولیت های اجتماعی شرکت و توسعه پژوهش های کاربردی در حوزه های فعالیت شرکت و توجه به اکتشاف از برنامه های متداوم مجموعه گل گهر است که آن را با جدیت دنبال می کنیم، هدف ما این است فروشنده صنعت به دنیا باشیم و یک ریال از منابع گل گهر رابه جایی نخواهیم فرستاد.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در پایان به موضوع معیشت و رفاه پرسنل نیز اشاره کرد: نگاه ویژه ای به معیشت کارکنان گل گهر و تامین بالاترین سطح رفاه عمومی برای آنها داشته و باور دارم تامین این موارد عامل مهمی در جهت حفظ، توسعه و تقویت انسانی در محیط کار است‌.

عناوین برگزیده