تاریخ: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۴۳
بازدید: ۲۲۶
کد خبر: ۳۹۸۹۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در بازدید از شرکت ایرالکو مطرح شد؛

دولت در شرایط سخت اقتصادی به صنعت کمک کند/ اعلام ایرالکو به عنوان صنعت سبز تا پایان سال

می متالز - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: نیاز است تا دولت در شرایط سخت اقتصادی امروز جامعه به صنعت و بنگاه های اقتصادی کمک کند .
دولت در شرایط سخت اقتصادی به صنعت کمک کند/ اعلام ایرالکو به عنوان صنعت سبز تا پایان سال

به گزارش می متالز، بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در بازدید از شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) از نزدیک شاهد فعالیت این شرکت بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه تلاش ها و افکار جدید صنعتگران در این بنگاه بزرگ اقتصادی هر ایرانی را به شور و شوق می‌آورد، اظهار کرد: این مهم نوید بخش آینده ای خوب و مناسب برای این مجموعه است.

 

ایرالکو الگوی قابل اعتنا برای صنعت کشور

اکرمی از رضایت نسبی کارگران ایرالکو از این شرکت خبر داد و تصریح کرد: ایرالکو می تواند الگوی قابل اعتنا برای صنعت استان و کشور باشد چرا که توضیحات ارائه شده توسط مهندسان این شرکت نشان از تلاش هدفمند و هوشمندانه در راستای خود کفایی بخش های مختلف آن دارد.

وی با بیان اینکه دولت در کنار چنین مجموعه هایی است، اضافه کرد: نیاز است تا دولت در شرایط سخت اقتصادی امروز جامعه به صنعت و بنگاه های اقتصادی کمک کند تا این مجموعه ها بتوانند روی پای خود ایستاده و به فعالیت خود ادامه دهند.

اکرمی، فعالیت های تحقیق و توسعه در این شرکت را مناسب ارزیابی کرد و افزود: این مهم نوید بخش آینده ای روشن در این شرکت است.

 

مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران: ایرالکو هیچگونه آلودگی ندارد/ اعلام ایرالکو به عنوان صنعت سبز تا پایان سال

در ادامه احمد مجیدی مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران با بیان اینکه این شرکت با توان کامل در حال تولید است، گفت: ایرالکو در حال حاضر به صورت ۱۰۰درصد در حال فعالیت است و تمام تولیدات خود را در بازارهای داخل و خارج از کشور به فروش می رساند.

مجیدی اظهار امیدواری کرد تا بتوان با کمک مسئولین استانی طرح های توسعه ای شرکت را تکمیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوان تا پایان سال شرکت ایرالکو را به عنوان صنعت سبز معرفی کرد و در حال حاضر نیز مدعی هستیم که این مجموعه هیچگونه آلودگی ندارد.

عناوین برگزیده