تاریخ: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۲۰
بازدید: ۵۷۰
کد خبر: ۳۹۹۲۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

پور ابراهیمی شایستگی های سعدمحمدی را ستود

می متالز - محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در حاشیه ضیافت افطاری انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران در مصاحبه ای کوتاه و اختصاصی با خبرنگار «می متالز» از توانمندی ها و شایستگی های اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع مس ایران (فملی) گفت.
پور ابراهیمی شایستگی های سعدمحمدی را ستود

دکتر محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به خبرنگار«می متالز» گفت: سوابق و تجربه دکتر اردشیر سعدمحمدی و فعالیت های وی نشان از تخصص بالا و سوابق مدیریتی در بخش های مختلف صنعتی و معدنی دارد. سعدمحمدی چند سال مدیر عامل مس بوده و اتفاقات مثبتی در زمان قبلی حضور ایشان روی داد. بالاترین رکورد تولیدی در دوره تصدی سعدمحمدی نسبت به سایر مدیران مس بوده است.

پورمحمدی افزود: در حوزه زیرساخت ها در بخش های مختلف ازجمله افزایش ظرفیت سرمایه گذاری در تولید مس کاتد و افزایش ظرفیت کنسانتره مس تا 1 میلیون 900 هزار تن که متاسفانه در حال حاضر فقط از ظرفیت 1 میلیون و 100 هزار تن آن استفاده می شود و مانده این ظرفیت یک ظرفیت خالی است از دوره اول مدیرعاملی سعدمحمدی بنا گذاشته شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: ورود به بحث فرهنگی و ورزشی مانند ایجاد باشگاه های ورزشی که در دوره قبل حضور ایشان استارت خورده مانند باشگاه هایی در کرمان، رفسنجان و شهر بابک نمونه های موفق این مسائل است. همچنین صعود تیم های باشگاهی به لیگ برتر در آن زمان و صعود تا مرحله قرار گرفتن در 4 تیم نهایی لیگ باشگاهی آسیا از مواردی است که می توان به آن اشاره کرد.

پورمحمدی در خاتمه به خبرنگار «می متالز» گفت: مجموعه ای دیگر از اقدامات اجتماعی، اقتصادی، تولیدی و فرهنگی که نشان می دهد اگر با همان پتانسیل شروع به کار کرده و ادامه دهند می توانیم نتایج بسیار مثبتی بگیریم.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده