تاریخ: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۰۶
بازدید: ۷۳۸
کد خبر: ۴۰۰۲۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

کارگران فولاد مبارکه برای عدم برکناری مدیرعامل کمپین حمایتی راه‌اندازی کردند

می متالز - کارگران فولاد مبارکه در واکنش به زمزمه‌های برکناری حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل این کارخانه کمپین حمایتی به راه انداختند.
کارگران فولاد مبارکه برای عدم برکناری مدیرعامل کمپین حمایتی راه‌اندازی کردند

به گزارش می متالز، جمعی از کارگران کارخانه فولاد مبارکه اصفهان در واکنش به زمزمه‌های برکناری مدیرعامل این واحد صنعتی کمپین حمایتی راه‌اندازی کرده‌اند.

در متن طومار این کارگران آمده است:

در روزهایی که بازی سپاهان و پرسپولیس به داغ ترین موضوع محافل خبری تبدیل شده و پدیده ریشه‌دار تقابل "پایتخت و شهرستان" بر سر زبان‌ها افتاده است، خبر داغ دیگری نیز از نوع شایعه از اصفهان به گوش می‌رسد که منابع پایتخت‌نشین آن را هنوز تایید نکرده‌اند. شایعه برکناری حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان  که نقل محافل صنعتی شده است. حمیدرضا عظیمیان که به واسطه برقراری ارتباط چهره به چهره با پرسنل این شرکت در زمانی اندک توانست به محبوبیتی چشمگیر در فولاد مبارکه دست پیدا کند اکنون شایعاتی در مورد وی به گوش می‌رسد که کارگران این کارخانه را نگران کرده است. این نگرانی‌ها که فضای روانی کارگران را در این غول صنعتی استرس‌زا کرده، منجر به راه اندازی کمپین حمایتی از این مدیرعامل در فضای مجازی شد تا دغدغه تولید فدای سیاست‌زدگی نشود.

جمع‌آوری امضا برای طومار حمایت از عظیمیان راهکار دیگریست که از سوی کارگران بدون تریبون فولاد مبارکه در این کارخانه صنعتی دنبال می‌شود. این حرکت کارگران فولاد مبارکه برای اولین بار است که در تاریخ این کارخانه در دوگانه‌ی کارگر-مدیرعامل رخ می‌دهد. اکنون باید منتظر بود و دید در پس پرده شایعات و جنجال‌های خبری بازی سپاهان و پرسپولیس در تقابل تهران-اصفهان به چه نتیجه‌ای منجر خواهد شد. در سالی که به نام رونق تولید نامگذاری شده آیا عزم مسئولین امر بر حفظ آرامش در این افتخار صنعتی است یا تغییری بر خلاف انتظار کارگران زحمتکش این کارخانه اتفاق خواهد افتاد. کارخانه‌ای که تولید بیش از نیمی از تولید فولاد ایران را برعهده دارد.

عناوین برگزیده