تاریخ: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۵۲
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۴۰۱۱۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

تولید فولاد مبارکه تا پایان اردیبهشت یک میلیون و ۳۹۷ هزار تنی شد

می متالز - فولاد مبارکه اصفهان براساس گزارش عملکرد ماهانه، تا پایان اردیبهشت ماه موفق به تولید یک میلیون و 397 هزار تن انواع محصولات شامل 856 هزار تن ورق گرم، 260 هزار تن ورق سرد، 48 هزار تن ورق پوششدار و 233 هزار تن محصولات دیگر شد.
تولید فولاد مبارکه تا پایان اردیبهشت یک میلیون و ۳۹۷ هزار تنی شد

به گزارش می متالز، تولید سال گذشته فولاد مبارکه در مجموع یک میلیون و ۳۳۸ هزار تن شامل ۸۵۱ هزار تن نورد گرم، ۲۳۵ هزار تن نورد سرد، ۴۸ هزار تن محصولات پوششدار و ۲۰۵ هزار تن سایر محصولات بود.

این شرکت در مدت مذکور که شاهد رشد در تمامی بخش های تولیدی بود در حوزه فروش هم موفق عمل کرد. شرکت در ۲ ماهه اول امسال از محل فروش یک میلیون و ۲۲۸ هزار تنی انواع محصولات که شامل ۸۱۲ هزار تن نورد گرم، ۲۴۹ هزار تن نورد سرد، ۴۳ هزار تن محصولات پوششدار و ۱۲۴ هزار تن سایر محصولات می شد، ۵۸ هزار و ۲۸۵ میلیارد ریال درآمد کسب کرد.

این شرکت اگرچه در فروش محصولات گرم و سرد رشد را شاهد بود اما در بخش محصولات پوششدار افت ناچیز فروش اتفاق افتاد. فروش شرکت در سال ۹۷ بالغ بر یک میلیون و ۲۵۷ هزار تن گزارش شده که ۷۵۰ هزار تن نورد گرم، ۲۴۰ هزار تن نورد سرد، ۵۰ هزار تن محصولات پوششدار و ۲۱۷ هزار تن سایر محصولات نظیر تختال بوده است.

شرکت از محل فروش محصولات در مدت مشابه سال قبل ۳۲ هزار و ۳۱۳ میلیارد ریال درآمد کسب کرده بود. مبارکه از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ماه هر کیلوگرم ورق گرم را به طور میانگین ۴۵۹۲ تومان، ورق سرد را ۵۰۹۲ تومان و محصولات پوششدار را ۹۲۷۴ تومان فروخته بود.

منبع: چیلان
عناوین برگزیده