تاریخ: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۵۳
بازدید: ۲۵۶
کد خبر: ۴۰۱۴۵
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج:

نوسازی تاکسی های فرسوده کرج

می متالز - مجید استادکاظمی اعلام کرد: نوسازی تاکسی های فرسوده این کلانشهر در دستور کار قرار گرفت.
نوسازی تاکسی های فرسوده کرج

به گزارش می متالز، مجید استادکاظمی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به اینکه سایت نوسازی تاکسی‌های فرسوده از آذر ماه سال ۹۶ مسدود شده بود، اضافه کرد: اکنون این سایت باز است و صاحبان تاکسی برای تعویض خودروهای فرسوده با ۲ مدل خودرو پژو ۴۰۵ و سمند می‌توانند اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این طرح با اختصاص اعتبارات ملی از سوی دولت انجام می‌شود، افزود: صاحبان تاکسی که در سال‌های گذشته در سامانه مذکور ثبت نام کرده اند، با دریافت مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال وام، می‌تواند خودرو خود را به ۵۰ میلیون ریال واگذار می‌بایست ۲۰۰ میلیون ریال نیز آورده داشته باشند تا تاکسی نو در اختیارشان قرار گیرد.

استاد کاظمی گفت: در این خصوص تفاهم نامه‌ ای بین اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری و شرکت ایران خودرو منعقد شده که بر اساس آن دو محصول پژو ۴۰۵ و سمند EF۷ برای تحویل به تاکسی داران انتخاب شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج افزود: قیمت پژو ۴۰۵ به مبلغ ۶۶۰ میلیون ریال و سمند EF۷ به مبلغ ۷۸۰ میلیون ریال برای واگذاری به متقاضیان این طرح تعیین شده است.

کلانشهر کرج دارای ۱۱۵ خط تاکسیرانی دارد و ۱۲ هزارو ۵۰۰ دستگاه تاکسی در کرج وجود دارد که از این تعداد حدود هفت هزارو ۷۰۰ تاکسی خطی و مابقی گردشگری است.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده