تاریخ: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۲:۱۴
بازدید: ۵۷۸
کد خبر: ۴۰۲۶۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

گام بلند سیمان کرمان در جلوگیری از خروج ارز و واردات «سیمان های حفاری فراساحل»

می متالز - آنچه که نام سیمان کرمان را علاوه برسطح بالای کیفیت محصولات و برخورداری از رضایتمندی مشتریان در جایگاه ویژه‌ای قرارداده است تنوع محصولات و تولید انواع سیمان های خاص می باشد.
گام بلند سیمان کرمان در جلوگیری از خروج ارز و واردات «سیمان های حفاری فراساحل»

به گزارش می متالز، اگر چه شرکت سیمان کرمان توانسته نام خود رادر رده ممتاز تولیدکنندگان سیمان ویژه حفاری چاه های نفت و گاز به ثبت رساند، به این اندازه بسنده ننموده و اخیرا به موفقیتی بسیارمهم دست یافت وآن تولید سیمان حفاری چاه های نفت و گاز ویژه سکوهای دریایی است.
در این راستا مهندس فریدون رحمانی مدیرعامل این مجموعه اظهار کرد: باتوجه به اینکه حجم عمده ای از منابع نفت وگاز کشور در بستر دریا و اغلب خلیج فارس و دریای خزر قرارگرفته این اقدام سیمان کرمان گام بزرگی در خودکفایی و جلوگیری از خروج ارز بشمار می رود.
وی افزود: سیمان کرمان به لطف پروردگار و با تلاش کارشناسان و مهندسین خود به ویژه در بخش های کنترل کیفی؛ تولید، تحقیق و توسعه توانسته است این محصول جدید را توسط شرکت‌های معتبر حفاری همچون شرکت حفاری مهران در بزرگترین حوزه نفت وگاز دریایی دنیا یعنی پارس جنوبی به کارگیری و نتایج مثبت و بالاتر از سطح استانداردهای بین المللی و کشورهای مدعی تولید این محصول را با موفقیت ثبت نماید.
مدیرعامل شرکت سیمان کرمان اظهار داشت: استراتژی کلان سیمان کرمان همچنان به سمت تولید انواع سیمان های خاص با کاربرد در صنایع زیربنایی کشور است که هم منتج به حصول سودآوری و ارزش افزوده بالا خواهد شد و هم کمک قابل توجهی به جلوگیری از خروج ارز و واردات در شرایط تحریم و گامی بلند در راستای اقتصاد مقاومتی خواهد کرد.
شایان ذکر است سال گذشته نیز گروه سیمان کرمان با تکیه بر توان داخلی یکی از کوره های خود را از خاکستری به سفید تبدیل نمود.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده