تاریخ: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۵:۰۸
بازدید: ۲۰۱
کد خبر: ۴۰۵۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

توضیح بورس تهران درباره پلمپ ساختمان جدید

می متالز - معاون پشتیانی بورس تهران درباره پلمپ ساختمان جدید واقع در سعادت آباد و اقدام غیرقانونی شهرداری توضیح داد و زمان احتمالی جابه‌جایی را اعلام کرد.
توضیح بورس تهران درباره پلمپ ساختمان جدید

به گزارش می متالز، علی علیزاده در واکنش به انتشار خبری مبنی بر پملپ شدن ساختمان جدید بورس تهران واقع در سعادت آباد تهران گفت: این رویداد ناشی از اقدام غیرقانونی و بدون مجوز شهرداری بود که با مراجعه به درب شرقی ساختمان در بلوار قیصر امین‌پور، اعلام و اصرار شد که حتما باید این درب بسته شود.

وی ادامه داد: در برابر این درخواست غیر قانونی، خواهان ارایه مجوز و یا تماس با 110 شدیم که در نهایت بعد از دیوار کشیده شدن و تهیه صورت جلسه، شهردار ناحیه و معاون وی با حضور در محل، اعلام کردند این اقدام که از ساعت 16 تا 19 عصر طول کشیده، اشتباه بوده و دستور به رفع فوری داده شد. بنابراین پلمپی در کار نبود.

علیزاده با اشاره به فعالیت نیروها درباره زمان احتمالی افتتاح ساختمان بورس تهران هم به بورس پرس توضیح داد: در حالی 100 درصد طبقات مربوط به شرکت بورس آماده بهره برداری بوده که افتتاح آن بستگی به اخذ پایان کار دارد که پیگیری ها ادامه دارد اما نمی توان زمانی را تعیین کرد و شاید بین دو تا شش ماه به طول کشیده شود.

براساس این گزارش، فرآیند ساخت ساختمان جدید شرکت بورس تهران با 34 هزار متر و 300 پارکینگ از مهر 89 آغاز شده و قرار بود دی دو سال پیش ، بورس تهران بعد از حدود 40 سال از ساختمان فعلی واقع در خیابان حافظ به سعادت آباد منتقل شود که به دلیل طولانی شدن فرایند ساخت توسط پیمانکار و همچنین لزوم دریافت پایان کار به تعویق افتاد.

عناوین برگزیده