تاریخ: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۱۵
بازدید: ۱۹۴
کد خبر: ۴۰۸۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

توضیح مدیرعامل جدید مدیریت فناوری درباره مشکل امروزtsetmc و برنامه آتی

می متالز - مدیرعامل جدید شرکت مدیریت فناوری بورس ضمن اعلام دلیل مشکل امروز سایت tsetmc درخدمات رسانی به مخاطبان و عدم ارتباط آن با هسته معاملات از برنامه آتی برای افزایش ظرفیت سرورها خبر داد.
توضیح مدیرعامل جدید مدیریت فناوری درباره مشکل امروزtsetmc و برنامه آتی

به گزارش می متالز، روح الله دهقان که از ماه گذشته مدیرعامل جدید شرکت مدیریت فناوری بورس شده به سنا گفت: امروز به دلیل گشایش های سیاسی ایجاد شده، مخاطبان زیادی برای بازدید از روند حرکتی بازار به سایت tsetmc مراجعه کردند که این حجم زیاد بازدید، موجب ایجاد مشکل در پاسخگویی سرور شد.

وی افزود: اینکه برخی از سرورهای سایت tsetmc در پاسخگویی دچار مشکل شده اند، هیچ ارتباطی با هسته معاملاتی ندارد. امروز هسته معاملاتی بدون هیچ مشکلی تمامی سفارشات را پاسخگو بوده و تمامی خدمات را به کاربران بازار، ارائه داده است.

این مقام مسئول ادامه داد: علاوه بر حجم بسیار زیاد بازدیدها از سایت tsetmc در ساعات معاملاتی امروز، همزمانی جابه جایی یکی از سرورها با این حجم بازدید موجب بروز خطا در برخی سرورهای خدمات رسان به سایت شد و به این ترتیب، امکان بازدید برخی مخاطبان از سایت tsetmc مقدور نبود.

دهقان با اشاره به برنامه ریزی های آتی این شرکت برای افزایش ظرفیت سرورها گفت: پیش بینی افزایش ظرفیت مخاطبان سایت tsetmc توسط کارشناسان شرکت، سابق بر این صورت گرفته و این ظرفیت نیز افزایش یافته بود اما بازدید امروز بسیار بیشتر از حجم تخمین زده بود و همزمانی آن با جا به جایی یک سرور موجب شد برخی مخاطبات با خطای از دسترس شدن سایت رو به رو باشند. برنامه مدونی برای افزایش ظرفیت ها در نظر داریم تا مشکلات فعلی به طور کامل برطرف شود.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده