تاریخ: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۱۷
بازدید: ۱۹۶
کد خبر: ۴۱۰۵۳
همزمان با جشنواره ملی گردشگری سرخ و سفید :

نخستین قطار گردشگری مشهد - تربت حیدریه راه‌اندازی شد

می متالز - نخستین قطار گردشگری مشهد _ تربت حیدریه راه‌اندازی شد. مدیر کل راه‌آهن شرق در مراسم استقبال از مسافران این قطار که با حضور جمعی از مسولین استانی و در سالن ایستگاه راه‌آهن تربت حیدریه برگزار شد.
نخستین قطار گردشگری مشهد - تربت حیدریه راه‌اندازی شد

به گزارش می متالز، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه‌آهن شرق، قطار گردشگری را وسیله ای جذاب برای لذت بردن از مسیرهای قطاری زیبا عنوان کرد و گفت: هدف از راه‌اندازی قطارهای گردشگری بهبود وضعیت و تسهیل سفر برای گردشگران داخلی و خارجی است که تمایل به سفر در مسیرهایی را دارند که راه‌آهن وجود دارد.

محمد رضا چنگانی افزود: در راه‌آهن شرق نیز در راستای سیاستهای راه‌آهن ج.ا.ا مبنی بر ارائه شایسته ترین خدمات به مردم و مسافران و توسعه صنعت گردشگری بویژه گردشگری ریلی اقدام به  قطارهای گردشگری کرده ایم که سال گذشته نخستین قطار گردشگری در مسیر مشهد _ خواف راه‌اندازی شد و امروز نیز با همکاری میراث فرهنگی شاهد راه‌اندازی نخستین قطار گردشگری مشهد _ تربت حیدریه با حضور تعداد ۱۱۰ نفر از مدیران تورهای گردشگری و بمنظور معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان تربت حیدریه و شرکت در اولین جشنواره ملی گردشگری سرخ و سفید بودیم و امیدواریم با راه‌اندازی این قطارها در سال رونق تولید شاهد توسعه صنعت گردشگری و رونق اقتصادی منطقه که پتانسیلهای فراوانی در این زمینه دارد باشیم.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده