تاریخ: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۳۰
بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۴۱۰۵۶

ماهانه ۴۸۰ سورتی پرواز در فرودگاه خارگ انجام می‌شود

می متالز - مدیر عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران با تاکید بر نقش مهم ترددها در جزیره مهم و استراتژیک خارگ گفت: تردد بوسیله هواپیما در جزیره خارگ بسیار حائز اهمیت است به‌گونه‌ای که ماهانه ۴۸۰ سورتی پرواز در فرودگاه خارگ انجام می‌شود.
ماهانه ۴۸۰ سورتی پرواز در فرودگاه خارگ انجام می‌شود

به گزارش می متالز، محمد نوروزی‌ فرد در آیین معارفه، رئیس فرودگاه شهدای جزیره خارگ‌ با بیان تلاش‌های‌کارکنان فرودگاه شهدای خارگ و با تاکید بر توجه به تکریم ارباب رجوع اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و مسافران ورودی وخروجی در فرودگاه خارگ باید به نحو احسن انجام شود.

وی، با تاکید براشاره به نقش مهم ترددها در جزیره مهم و استراتژیک خارگ گفت:تردد بوسیله هواپیما در جزیره خارگ بسیار حائز اهمیت است به‌گونه‌ای که ماهانه 480 سورتی پرواز در فرودگاه خارگ انجام می‌شود.

مدیر عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران جابه‌جایی  24 هزار مسافر و حدود 300 تن بار و جامه‌دان در ماه را از دیگر ویژگی‌های فرودگاه خارگ دانست و تاکید کرد: با توجه به این مهم که درماه حدود 480 سورتی پرواز در فرودگاه خارگ انجام می‌شود باید تمامی قوانین وضوابط ایمنی وامنیتی به نحو مطلوبی صورت پذیرد تا مشکل خاصی رخ ندهد.

نوروزی‌فرد ضمن‌ معرفی دهراب نظری به‌ عنوان رئیس فرودگاه خارگ افزود: پاسخگویی به مطالبات و مشکلات کارکنان نفتی و سایر مسافران در خصوص پروازها باید مورد توجه باشد و اهمیت ایمنی‌پرواز باید سرلوحه کار قرار بگیرد.

وی با تاکید بر توجه به برقراری پروازها بر‌اساس برنامه تعیین شده گفت: فرودگاه خارگ با تمامی فرودگاه‌های کشور تفاوت‌هایی از نظرتعداد پرواز، شرایط مسافران، بار مسافران، نحوه پاسخگویی دارد که باید این مهم در اولویت قرار داشته باشد.

بر پایه این گزارش فرودگاه خارگ از نظردرجه بندی در سطح فرودگاه‌های کشور دارای درجه G  است که طول باند آن 2700 متر معادل 7 هزار فوت و دارای سامانه‌های ناوبری DVOR و NDB  است ضمن آنکه در این فرودگاه ماهانه بیش از 24 هزار مسافر و حدود 300 تن بار و جامه‌دان جابجا می‌شود.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده