تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۳۴
بازدید: ۳۳۷
کد خبر: ۴۱۳۸۳
سرویس خبر : انرژی

صرفه‌جویی ۷۷ کیلو وات برق در ساعت در شرکت ملی حفاری ایران

می متالز - مدیر اچ‌اس‌یی شرکت ملی حفاری ایران از صرفه‌جویی ۷۷ کیلو وات برق در ساعت در آستانه آغاز فصل تابستان در این شرکت خبر داد.
صرفه‌جویی ۷۷ کیلو وات برق در ساعت در شرکت ملی حفاری ایران

به گزارش می متالز، سعید قربانی گفت: این اقدام همه ساله همسو با ابلاغیه سازمان برق و استانداری خوزستان با هدف کاهش مصرف انرژی در ساعت‌های اوج مصرف انجام می‌شود.

وی افزود: در نشست  کمیته عالی ایمنی مقرر شد طرح صرفه‌جویی در مصرف برق در بخش‌های اداری، کارگاه‌ها و تاسیسات اجرایی شود.

مدیر اچ‌اس‌یی، پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و فوریت‌های پزشکی شرکت ملی حفاری اظهار کرد: در این زمینه یک هزار و ۸۴۸ لامپ برای کاهش مصرف خاموش شد که ۷۷ کیلووات مصرف کمتر را به دنبال داشته است.

قربانی گفت: کاهش ساعت کار ادارات در فصل تابستان که از سوی استانداری خوزستان ابلاغ شده نیز با توجه به گستردگی بخش‌های اداری شرکت در سطح کلانشهر اهواز، سبب صرفه‌جویی قابل توجی در مصرف برق می‌شود.

وی افزود: از واحدهای اداری، ستادی، عملیاتی و پشتیبانی شرکت خواسته شده با توجه به این موضوع، فرصت همیاری با سازمان برق برای کاهش مصارف انرژی و افزایش ظرفیت‌ها برای تامین برق مورد نیاز واحدهای مسکونی در استان مهیا شود تا از قطع احتمالی برق به لحاظ افزایش بار مصرف به لحاظ حجم بالای استفاده خانواده‌ها از تجهیزات سرمایشی، جلوگیری به عمل آید.

عناوین برگزیده