تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۲:۳۱
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۴۱۳۹۶
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

فروش اقساطی ایران خودرو​ از فردا

می متالز - ایران خودرو فروش اقساطی ۴ محصول را از صبح فردا شروع می‌کند که شامل تعداد بسیار محدود پارس ال ایکس، ۴۰۵ اس ال ایکس، ۴۰۵ دوگانه سوز و پژو ۲۰۷ دستی است.
فروش اقساطی ایران خودرو​ از فردا

به گزارش می متالز، ایران خودرو اعلام کرد فروش اقساطی تعداد بسیار محدود چهار محصول پارس ال ایکس، 405 اس ال ایکس ، 405 دوگانه سوز و پژو 207 دستی از ساعت 11صبح روز دوشنبه 27 خرداد شروع می‌شود.

طبق شرایط تعیین شده، افرادی که تاکنون در طرح‌های فروش فوری یا فروش مدت‌دار و اعتباری سایپا و ایران خودرو اقدام به خرید کرده‌اند، امکان مشارکت در این طرح را ندارند. همچنین، صرفا مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که چک‌های طرح سامانه صیاد را داشته و فاقد هرگونه چک برگشتی باشند.

اطلاعات صادرکننده چک پس از انجام پیش پرداخت، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند فروش امکان پذیر خواهد بود. نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد و در صورت عدم امکان اعتبارسنجی، وجوه پرداختی مشتری استرداد خواهد شد.

چک باز پرداخت اقساط با تاریخ قید شده در بخشنامه صرفا از مشتری صاحب قرارداد دریافت خواهد شد و در این بخشنامه امکان دریافت چک از شخص ثالث (اقوام درجه یک، دو و ...) وجود ندارد.

عناوین برگزیده