تاریخ: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۲:۱۹
بازدید: ۱۳۶
کد خبر: ۴۱۵۳۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

شناسایی سود ۸۴۷ ریالی فولاد مبارکه برای سال مالی ۹۷

می متالز - فولاد مبارکه اصفهان براساس گزارش حسابرسی نشده در دوره ۱۲ ماهه منتهی به 29 اسفند 97 ضمن ثبت افزایش سرمایه 73 درصدی در این دوره به ازای هر سهم 847 ریال سود محقق کرده و نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد افزایش داشته است.
شناسایی سود ۸۴۷ ریالی فولاد مبارکه برای سال مالی ۹۷

به گزارش می متالز، این شرکت براساس عملکرد ۱۲ ماهه برای سال مالی ۹۷ مبلغ ۱۱۰ هزار و ۹۹ میلیارد ریال سود خالص محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۳ درصد رشد داشته که بیشتر ناشی از رشد ۴۸ درصد فروش و همچنین افزایش ۱,۰۹۸ درصد سایر درآمدهای عملیاتی شرکت بوده است.

مدیریت شرکت در نظر دارد در سال ١٣٩٨ بیش از ۷ میلیون و ۵۰ هزار تن انواع محصولات تخت به فروش برساند لذا با توجه به اھمیت تامین نیاز بازار داخلی، فروش بیش از ۵ میلیون و ۹۵۰ ھزار تن انواع محصولات در بازار داخل در برنامه آتی شرکت گنجانده شده است و ھمچنین شرکت در نظر دارد یک میلیون و ۱۰۰ ھزار تن انواع محصولات را در بازار ھای صادراتی به فروش برساند.

اولویت اصلی مدیریت شرکت تامین حداکثری نیاز بازار داخل با تولید محصولات کیفی و قیمت تمام شده رقابتی است. لذا شرکت در شرایط دشوار تحریم و با مدیریت مشکلات تامین الکترود و سایر مواد مصرفی سعی دارد در جھت حفظ موقعیت برند فولاد مبارکه در بازارھای جھانی نیز حضور داشته باشد.

منبع: چیلان
عناوین برگزیده