تاریخ: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۲۴
بازدید: ۲۷۴
کد خبر: ۴۱۷۸۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

سرپرست معاونت بازاریابی و فروش فولاد کاوه جنوب کیش منصوب شد

می متالز - مصطفی معینی یوسفی، به عنوان سرپرست بازاریابی و فروش شرکت فولاد کاوه جنوب کیش معرفی شد.
سرپرست معاونت بازاریابی و فروش فولاد کاوه جنوب کیش منصوب شد

به گزارش می متالز، ضمن تقدیر از خدمات چند ساله مهندس تقی ممتازان، مصطفی معینی یوسفی طی حکمی به عنوان سرپرست بازاریابی و فروش شرکت فولاد کاوه جنوب کیش منصوب شد.

مهندس علی دهاقین با اشاره به اهمیت بازاریابی و فروش گفت: حوزه فروش، جبهه اول شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در جنگ اقتصادی است و ایشان در این راستا باید بهترین جلوه و موقعیت را در تعامل با بازار و مشتریان داشته باشد.

وی در ادامه گفت: این مجموعه تلاش دارد با پشتیبانی حوزه های مربوط به تولید محصول از نظر کیفیت و ویژگی های مطلوب محصول بهترین محصول را به بازار عرضه کند و انتظار داریم ایشان به شایستگی ایفای نقش کند و در ارتباط با مشتریان و شبکه های فروش نیز به بهترین وجه عمل نماید.

در حکمی که با امضای مهندس دهاقین به وی ابلاغ شده آمده است:

جناب آقای مصطفی معینی یوسفی

با سلام

نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده ، پشتکار ، دقت و تعامل خوب جنابعالی در محیط کار به موجب این حکم به عنوان “سرپرست حوزه معاونت بازاریابی و فروش” منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند منان و تعامل و همکاری با سایر معاونت ها و مدیران مجموعه از طریق سازماندهی و بهره گیری از قابلیت ها و توانایی های موجود و برنامه ریزی جامع و هدفمند در حوزه بازاریابی و فروش، تنوع بخشی و گسترش بازار های داخلی و خارجی و با بهره مندی و استفاده بهینه از خدمات کارکنان و افزایش راندمان کاری آنان در جهت نیل به اهداف شرکت که همان اهداف بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی می باشد موفق و موید باشید. انشاا…

مدیر عامل/ علی دهاقین

منبع: چیلان
عناوین برگزیده