تاریخ: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۵۱
بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۴۲۰۵۶
سرویس خبر : انرژی
وزیر امور خارجه:

مرحله دوم اقدام ایران در ارتباط با برجام ۱۶ تیرماه آغاز می‌شود

می متالز - وزیر امور خارجه گفت: در نامه روحانی به سران و نامه بنده به موگرینی ۲ مرحله اقدامات درباره برجام اعلام شده که مرحله نخست از ۱۸ اردیبهشت‌ آغاز شد و مرحله دوم نیز از ۱۶ تیر آغاز می‌‌شود.
مرحله دوم اقدام ایران در ارتباط با برجام ۱۶ تیرماه آغاز می‌شود

به گزارش می متالز، محمدجواد ظریف ظهر پس از برگزاری نشست مشترک استراتژیک ایران و ترکیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس قراری که روسای جمهور دارند، هر 2 سال یک‌بار قرار است وزرای خارجه برای روابط راهبردی 2 کشور برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: امروز نخستین جلسه برنامه‌ریزی در اصفهان تشکیل شد و توافق سند همکاری 2 ساله کشور را امضا کردیم، همین‌طور فرصتی داشتیم درباره روابط 2 جانبه و مسائل بین‌المللی گفت‌وگو کنیم و سفر بسیار خوبی بود. در همه حوزه‌ها اعم از اقتصادی، سیاسی، منطقه‌ای و بین‌المللی با ترکیه همکاری داریم و در همه این زمینه‌ها صحبت شد.

وی در پاسخ به سوالی درباره پایان فرصت 2 هفته‌ای ایران و اقدام بعدی ایران در ارتباط با برجام گفت: اقدام بعدی را اعلام کردیم در نامه روحانی به سران و نامه بنده به موگرینی 2 مرحله اقدامات اعلام شده، مرحله نخست از 18 اردیبهشت‌ماه آغاز شد و مرحله دوم نیز از 16 تیرماه آغاز می‌‌شود.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده